3/07/2011

THE TRANSPARENT CITY

Michael Wolf-ov projekat Transparent city u kojem predstavlja Chicago me je ostavio bez daha. Urbani prizori, moderna scenografija, ogromne višespratnice i zatamnjena stakla. I pored jedinstvenih fotografija Chicaga i njegove moderne arhitekture, Transparent City se na jedan izuzetan  način bavi i načinom života u takvoj jednoj sredini.  Predivne antinomije – makro i mikro, grad i čovek.

________________________________________

________________________________________

 

9 comments:

  1. Gledam 15i put!!
    Kao što ti tag kaže ''uber cool''!

    ;)

    ReplyDelete
  2. Znala sam da će tebi da se dopadne. Veliki pozdrav! :)

    ReplyDelete
  3. ovo je stvarno megasuperkul
    nego znash shta je mene danas dojmilo. prvi put sam prochitala about me sekciju kod tebe :)
    ne znam kako, eto
    bolje ikad nego nikad :*

    ReplyDelete
  4. ali famozno...i to svaka!
    odlican izbor muzike, potpuno odgovarajuci!

    btw, luda sam za tvojim blogom!pozdrav!

    ReplyDelete
  5. @ branislava - koliko volim da procitam da se neko odusevio blogom, pa to nema nigde! :))
    hvala ti, bas mi prija i bas mi znaci.

    @jelena - ako jelo, ti imas svoj tempo, al na kraju sve pronjuskas i nista ti ne promakne. :)

    ljubim vas !!

    ReplyDelete
  6. uh uh uh, predobro :)
    i ostali radovi su mu sjajni, sad mu precesljah sajtic

    ReplyDelete
  7. jesu, nego sam ja morala da se odlucim za jedan da ne bih spamovala. ali drago mi je sto ti se toliko svidja da te nije mrzelo da procesljas i sama. :))

    ReplyDelete
  8. THE OVO mi ipak menja mishljenje o Čikagu... hladan se cinio... čelično...
    hvala Jo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...