3/21/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE ♥

Liv Blavarp

Drveni, masivni komadi su moja nova pasija. Nga Waiata je bila uvod, ovo je razrada. Liv Blavarp, Norwegian wood wizard pravi ove moderne skulpture za vrat.

Yosuke Yamaguchi

Intervju sa njim, u kome ćete saznati više o Yamaguchi-u, možete da pročitate ovde.

80’s Swatch

Ja se neopisivo ložim na ove gumene Swatch satove i taj 80’s vibe koji odašilju. Dođe mi da se ubijem kad pomislim da sam svoja tri komada zaturila negde u selidbama. Uglavnom, zateknem se slučajno na zero1blog-u i imam šta da vidim. Svi ti prekrasni primerci, uredno sortirani i fotografisani… čini mi se, samo za mene.

That reminds me! 

U sred ovog trabunjanja oko Swatch satova - jeste primetili trend? Right up my alley.

PHOTO © PETER STIGTER 
FILENAME IS DESIGNER NAME 
FALL/WINTER 2011   2

Tatueringar (Tattoos) by Gösta Werner

Miss Moss je neopevana carica. Šnjurala je po Bukowskis i iskopala ovo blago.

A tu je i Marilyn Monroe in Vogue, 1962 by Bert Stern

The Beatles by Oliver Barrett

Znate sigurno za onu podelu – Beatles vs. Rolling Stones, Sindy Loper vs. Madona, Prince vs. Michael Jackson, etc…

U tim podelama ja sam: Beatles, Sindy Loper i Prince.

 paulmccartney-fullringostarr-fullgeorgeharrison-fulljohnlennon-full

Marclea Cardenas

Konačno sam uspela da uđem u trag ovim slikama.

  Pehar by Emmanuel Jules Joe-Descomps

Pimp my vine, Jules! :)

Maison Martin Margiela rings

Detalji sa najnovije kolekcije su me oduvali. Ne uspevam da provalim kako se nose i koja je fora sa ovim alkama. Nevertheless…

4 1

That reminds me!

 Jean Paul Gaultier is killing me! Đozle su to die for.

jpg2 jpg1

Horsemen of the Americas

Fotografije koje su zagrejale moje kaubojsko srculence…

2010 Vaqueiros Brasil

2005 Gauchos Uruguay

2010 Vaqueiros Brasil

Sharing is caring!

Dve fotografije via The U.S. National Archives' photostream koje me bukvalno opsedaju. Na njima piše “Youngster Unknowingly Has Shared Her Ice Cream Stick with the Dog”, ali ja sam ubeđena da je klinka znala. Htedoh reći, ja želim da mislim - kako je ona  svesno častila svog četvoronožnog, repatog prijatelja drugom polovinom sladiške. Baš kao što sam i ja svoje pse…

 

Henri Matisse

Kompletno sam zaboravila koliko ga volim, sve dok na *Huismus photostreamu nisam naišla na ovaj set.

This place

U pitanju je biblioteka, ni manje ni više…

A pure and elegant Platonic cube here matches the unity of the building's purpose and form, in both programmatic and metaphorical terms. The first floor is completely closed and contains stacks for a library of books. The second floor, which is entirely open, is a scholar's working study. The study sits on the books below much like scholarship rests on the body of work that precedes it.

Ovo…

perfektno zaokružije sve frustracije povodom studiranja filozofije. :/  (Hvala, Edi!) 

Burial, Four Tet & Thom Yorke

PUS PUS

8 comments:

  1. Prelepa narukvica i Swatch, ali umrla sam od smeha na filozovski filmic, ne studiram filozofiju, ali studiram nesto sto ima mnogo Deride, Hajdegera itd. fuckin German! :DDDD <3

    ReplyDelete
  2. fucking German, indeed. :))

    ReplyDelete
  3. skoro nedelju dana bez neta i onda bum emocija na tvom blogu. covece, koje ludilo od ogrlica, odlepila sam! pa onda matisse, i tattoos, ona biblioteka (koju cu i ja bogami u nekom kutku prirode da zbudzim pa da u njoj zivimmm), i BURIAL. milina jedna <3

    ReplyDelete
  4. moramo da se nadjemo i razmenimo muziku. it's official. :)))

    ReplyDelete
  5. ovaj book box je savršen za spremanje ispita... nekog iz filosofije... :P

    kekek

    ReplyDelete
  6. shoooolim seee... shoooolim... nije uopshte, bas nije... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...