3/22/2011

ART THAT I HEART

Gužvaju se svakakve lepote u mom rss readeru i po bookmarksima. Shvatila sam u jednom trenutku da nikada neću imati dovoljno vremena da se svakom ovom komadu posvetim onako kako bih to želela. I dok ja čekam talas slobodnog vremena, novi bookmarksi i nove lepote se ređaju. Zato sam odlučila da preduzmem neophodne mere in order to clean my space…

 la Femme de l'artist dans un jardin  lrs-Grimaldi-Mauricele-Gros-arbre      Road in Tahiti

  

        

  mehoffer-pegaz 

 

FOR SOURCES AND MORE INFO, PLEASE CLICK ON THE PICS

9 comments:

  1. Gde nalazis svu tu divnu muziku? Slike su prelepe, imam par favorita.

    ReplyDelete
  2. p.s. odusevljava me ovaj nilski konj desno! mislim da ga volim :D

    ReplyDelete
  3. wow, kakav izbor za pocetak proleca! bravo (engleskim akcentom ;)
    kad smo kod floralnih motiva, ovde negde bi se uklopile i ilustracije Olaf Hajek-a. Na primer
    http://www.booooooom.com/wp-content/uploads/2009/02/olaf_hajek_06.jpg ili http://1.bp.blogspot.com/_BZycg65Mq9s/TFgAel3og5I/AAAAAAAAA4A/eBYr4HcRaAU/s1600/Olaf+Hajek+9.jpg ...ma koju god hoces :)

    ReplyDelete
  4. @ lu - hvala puno, puno. nemam formulu za muziku, sem jako puno slusanja. :))

    @ barbara - hihihi, super mi je sto si spomenula olafa. spominjala sam ga vec ovde - http://www.beatpie.com/2010/08/currently-in-love-with_21.html

    ReplyDelete
  5. ajoj, vidi stvarno, izvinjavam se, to mi je promaklo :)
    sjajni olaf, eto, razumemo se ;) hihihi

    ReplyDelete
  6. neverovatno je kako svaki put uklopiš
    muziku i sliku, svaka čast! radujem se svaki dan
    da pročitam/pogledam tvoj post!

    ReplyDelete
  7. :)
    hvala, hval, hvala! sad sam se probudila, ne umem da pricam, ali jasno ti je sta hocu da kazem. :)))

    ReplyDelete
  8. oooooo ovo je fantaaazija. hvala ti za ove divne slike, vecina mi je nepoznata. al vidim da se i obozavani rousseau tu provukao. dzungla, to ja hocu u svojoj basti. rastopile su me boje ovde! :))
    a, da, i muzika se podrazumeva, odlicna.

    ReplyDelete
  9. e pa super, drago mi je da ti se svidja, drugi deo je u pripremi. :)))
    a rousseau .... predivan. razumemo se.
    <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...