3/03/2011

THEUREL & THOMAS

Moja jako draga prijateljica, gospođa Ivana M-V doslovno umire za macaroon-čićima.

Njeno golemo obožavanje ide dotle da u proseku bar jednom po razgovoru otvori temu “kako bi to izgledalo kada bi smo nas dve imale pâtisserie”.

Blog_copy

E pa, draga moja Ivkice ( ovde se takođe obraćam svim macaroons entuzijastima) – look no further. Theurel and Thomas su neprikosnoveni carevi kada su ovi mekani meringue, almond powder and sugar  slatkiši u pitanju.

They are the first maison in Mexico specialized in macaroons and this has already earned them a lot of devotees. But apart from the excellent quality and the various tastes and colors of the delights that star Chef Irving Quiroz Quintana prepares following the French tradition, they are famed for the design and ambiance of their stores.

A ovako izgleda njihov prostor koji su osmislili ljudi iz Anargama-e.  Slatko i medeno poput macaroonsića. :)

Anagrama created a space where every detail is taken care of, from the furniture to the packaging. As they say, they meticulously selected each porcelain piece creating a balance with sophisticated specks that made the value of the brand and the exclusivity of the product outshine. The final result is more than rewarding, perfectly representing the elegance of these delicate desserts

via Yatzer 

10 comments:

  1. sva sam se naježila koliko su mi divne ove slike... a i makarunčići također :)

    ReplyDelete
  2. znam za njih i obozavam ih predano
    te da imash josh jednu prijateljicu koja obozava macarons toliko da ce otvoriti pâtisserie
    dodushe moja ce biti deo mog ogromnog carstva koje ce imati i frizeraj, onaj jedan iz janonog posta, pa i josh neke sitnice
    #skromno

    ReplyDelete
  3. *janinog posta
    (manjak shecera u mom mozgu)

    ReplyDelete
  4. yummy again! :) zudim za svim ukusima i bojama! a prostor mi je potpuno nestvaran, bajkovit. osecala bih se kao Alisa kad bih zakoracila u tu caroliju :)

    ReplyDelete
  5. heeeeeeeeeeeeeej macaroons lovers!
    svi ste vrlo dobro dosli, jednog dana kad otvorimo pâtisserie imacu poseban sto samo za vas :))

    pus pus

    ReplyDelete
  6. Gotovo, ugojih se kilo gledajući :))).

    ReplyDelete
  7. samo da prijavim da sam se zainatila da probam da napravim ove makarone i gotovo.
    kako god da ispadnu, citacete na blogu :D

    a ako se proslavim (kulinarski), jedemo kod mene u radnji makarone jednom sedmicno.

    ReplyDelete
  8. ovaj space nije za ljude... :)

    štp bi moja baka rekla, kao apoteka... ali divan!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...