3/18/2011

SWEET & HANDY and FINE & DANDY

Ove stvari predugo vucaram po bookmarksima. Nedeljama pokušavam nekako da ih uvrstim u Currently in Love, međutim, ne polazi mi za rukom. Odvojeno nisu uspeli da nađu mesta ni u jednom postu, however – zajedno čine jednu vrlo interesantnu design cellinu. Ovo mu dođe nešto kao – Currently in Love (but) with Design.

Organza shopping bags

Kesa za šoping od organze sa VEZOM by Lauren DiCiocco (ni manje ni više)  = shopping chic!

OKE Smoothie 

Ne pamtim da sam se skoro ovako oduševila nekom ambalažom. Pinch of Retro, šareno do neraspoznatljivosti i onda taj ogromal label po sredini. Uvek bi se uhvatila sa ovaj smoothie u prodavnici. Ja sam konzument koiji voli šareniš, so sue me.okesmoothies11_thumb4[4]5Oke_540x430-3 (1)

  Anthropologie Home

Sve što je Anthropologie izbacio za kuću je besprekorno.  Teapot lusteri… priceless.

Studio Violet

Već sam jednom rekla – ne postoji ništa što može da se meri sa rafinmanom koji daju zlatni detalji na belom porcelanu. Studio Violet zna šta dati. Ako i uspete da odolite “nabranim” šoljicama, tanjirićima i činijicama, ako vas ne dotaknu ni znatni detalji na belim komadima – tanane ilustracijice na unutrašnjoj strani šoljica i činijica će vas kupiti.

 

Makoto Kagoshima plates 

Ne postoji ništa slađe, odgovorno tvrdim.

makotoplates

Lace Fence 

Lace Fence bih uvela kao standard. Život bi bio lepši za klasu.

aptbuilding_thumb3

Collect Cabinet 

Već neko vreme, da budem preciznija od Brick By Brick postova iz prosle godine  se opsedam ovim komadima. Varijacije na temu požete da pogledate na njihovom sajtu (link je u naslovu), meni je ovaj sa kvardratićima nekako najbedljiviji.

 Rococo Furniture 

Oni su potpuno blesavi, svi komadi, svi tesktili, pločice - SVE im je presavršeno.

“Their reinvention of gorgeous, new, unique pieces from antique furniture gives a contemporary edge making each highly covetable. The eclectic mix of new upholstery including Mexican textiles and graffiti art, results in unexpected vintage luxury.”

yafui-1

-> obavezno pogledajte Rococo filmić  ovde <-

Paradise Lab aparati 

Take your pick. Ovo su moja dva (mislim izbora).

Bird Light 

Bezuslovna ljubav prema ovakvim zezalicama. Ovo je jedna od retkih stvari za kojom stvarno patim. Ne može da bude lepše i jednostavnije.

Pretty Trash

Jednostavno carski. Pink sa crnim tufnama i bela sa zlatnim, mada… ipak bela sa zlatnim, miCim. :)

I to vam je to. Mislim da nisam ništa zaboravila. Have a nice day, kuckamo se kasnije! :*

13 comments:

  1. Marija Milenković18 March 2011 at 12:34

    Nisam fan čipke, ali ona ogrda mi je aaaaw, a tek romantični aparatići...strava...:)

    Nice picks, and pics :), kao i uvek.
    Pozzz...

    ReplyDelete
  2. joj divno, aparati su mi najsladjiii! :))))

    ReplyDelete
  3. ima ih raznih, na prugice i kockice, pa cvetici.. sta 'oces ima. :)

    ReplyDelete
  4. Biću presrećna kad nabavim svoj prvi "pikselizovani" komad nečega. Bilo čega :D

    A tufnaste kese za đubre i vezene kese... dajte odma' doživotnu zalihu :)

    ReplyDelete
  5. ja imam problem sa bookmarksima. ustajali su se. ne dodajem nishta novo. imam neki imaginarni savrsheni broj. ali chini mi se da mi nedostaje malo online bookmark inspiracije
    nije losha ideja sve ih sastaviti u post i oterati :)

    ReplyDelete
  6. tacno - jedini nacin je da ih nekako uvrstis u postove. zato sledece nedelje 3 currently in lova-a. to jest 1 veliki rastegnut na 3 dana. i caolina. :)

    ReplyDelete
  7. oooo zaljubiska sam se u ogradu!! i tanjirici, kompletna avantura na jednom..ihh,divno!

    ReplyDelete
  8. imash moj glas za Lace Fence... videla uzivo i skoro zagrlila... :)

    ReplyDelete
  9. marina duso, ne znam 'de pre da gledam kad se ti pojavis. bleso jedna.... :))))
    loliska za grljenje ograde.

    ReplyDelete
  10. da, da, kaze Jana da sam u talasima... jel ne smeta...? za tebe je potrebna skoncentracija. kek!
    :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...