3/24/2011

MORNING RITUALS

Kakvo mesto za relax… What does your tea time look like? je nešto kao lazy tuesday samo sa čajem… :)

Sve se vrti oko čajnog rituala. Gde ga pijete obično? U kući, na poslu, u kafeu? Kada? Ujutru, popodne ili pre spavanja? Postoji toliko mnogo prilika za čaj, kada ga vi najčešće služite? Uglavnom, čitava poenta ovoga mesta je to što svako može da doprinese time što će priložiti neku svoju fotografiju sa čajem. Sajt i galerija rastu na taj način.

Our goal is to create a lovely gallery of what "tea time" looks like and showcase all the interesting ways in which tea is enjoyed.

Srčite i klikćite…

yourteatime-submission18 yourteatime-submission21_RebeccaG

yourteatime-submission23_Anna-Leutheuser yourteatime-submission24_JennaLowery1 yourteatime-submission34_Niki yourteatime-submission35_Cecilia lauramott_teatime1

A Miss Moss je u kombinaciji sa Wolf Eyebrows napravila tumblr BKFST povećen doručku, ni manje ni više.

Ja obožavam doručak. Ne toliko form wise (da jedem rano ujutru), koliko content wise. Ja gajim neskriveno obožavanje prema brkfst klopi… Voćkice, musli, croissant, jaja na okce, french toast, kuglóf sa džemom, pa onda i đus, i kafa ili čaj… Mhhhmmmm…

Budite vrlo obazrivi s tim kad ćete da listate ovaj tumblr. Vrlo je zeznuto… desi mi se da pošteno ogladnim posle samo par strana. Evo, kao na primer – sad. :/

 bkfst

 

Lepo sam vam rekla… Pažljivo sa listanjem.

10 comments:

  1. Nikad baš nisam bila osoba za čaj... pijem ga uglavnom kad sam bolesna... ali doručak je druga priča... još kad su ovako krasne... eh da su mi sad ove šparoge sa jajčekom i mini-paradajzom, mljac

    ReplyDelete
  2. uzasno sam gladna, ne umem nista pametno da ti kazem dok se ne najedem. :)))
    pus pus
    <3

    ReplyDelete
  3. volim .volim. ogladneh!:) hvala J! ;)

    ReplyDelete
  4. jao divno je ovo sa cajem, meni je caj bas nekako poseban. mislim ako nekoga pozovem na caj to bas nesto znaci :) kekek #mojeteorije
    a doruchci? ne bih troshila rechi, imam samo jednu
    MLJAC!

    ReplyDelete
  5. uf da li da sad odustanem od subotnjojutarnjeg posta... ma jok. potpuno nam je drugaciji izbor. praise breakfast, praise bkfst.

    ReplyDelete
  6. Hahah, gde nadjes sve ove gifove za savrsen ending :D
    P.S. Upravo ovo pogledah pre dorucka. Odoh da jedem :))

    ReplyDelete
  7. jana i ti twinsi! :)
    jeeeeij!
    volem.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...