3/14/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE ♥

Coralie Bickford-Smith

je dizajnirala novu seriju korica za Penguin koje izlaze sad u aprilu. Pre skoro godinu dana, spominjala sam vam Coralie i njene book-covere ovde. Od tada izašla je još jedna bezmerno predivna serija. Uglavnom, ove nove korice pravljene su za knjižice o klopi a sam dizajn inspirisan je porcelanskim tanjirima i činijama “from the appropriate time period”.

121293411678

Satomi Kawakita, again…

Spominjala sam ga u više navrata, ovde i ovde. Ne mogu doveka da ga “rabim”. Ali, čekajte. Ovo je potpuno nov momenat. Satomi na gomili… kakav je to prizor.

Kutani Cats

Crkavam za jednom već sto godina. :/

cat

  Teenage Dreams

In the 32 images by the Israeli-Swiss photographer Naomi Leshem the activities and movements of waking life have been excluded, but not the life and dreams of sleep. The photographer has captured the deep sleep of teenagers in their bedrooms in Germany, France, Israel, Switzerland and the U.S.. For her illuminated, analogue photographic protocols of night Naomi Leshem has chosen not the state of dozing, falling asleep or waking but moments of deep sleep in the middle of the night...

Niki de Saint Phalle

Njene skulpture su nešto posebno.

A Blind Man in His Garden by Joel Sternfeld

Odavno me nešto nije ovako skroziralo. Ne znam šta bih vam još dodala. Na MoMA-inom sajtu možete da pregledate kompletan opus Joel Sternfelda.

365 days of breakfast

Blog o najvažnijem obroku, sa sjajnim fotografijama.

b 

Osumu Watanabe

Osumu je genije. Toliko.

2

1

4

5

3

 That reminds me!

Chocolate with Attitude rocks.

1

2

3

Tressa Prisbrey & her bottle village

Čudesna opsesija i ludačka posvećenost, a  rezultat je ovo magično mesto. Ona je pritom toliko medena, da mi se čini da bih mogla da je slušam kako trtlja o svojim flašicama po ceo dan. :)

Maštam o ovakvoj sceni

Užasno sam premorena i na sve to stvarno ne podnosim proleće. Hoću da je leto. Odmah.

 

3 comments:

  1. Hej, ja sa se ulenjila sa komentarima, pa je red da prestanem da zabušavam! :D naročito zato što sam i ja umorna i ne volim proleće!!! mislim, teoretski je super, ali me uvek drma alergija i imam taj prolećni umor... hoću i ja pod onaj suncobran!!!
    inače, upošte ne volim zlatno prstenje, niti tanko prstenje, ali ono na gomili je super, menjam mišljenje od sada!
    i sve ostalo je divno naravno, ali već sam udavila! :))))))
    Poz!
    ;D

    ReplyDelete
  2. @ ana - i meni krecu alergije. tome dodaj prokletu malaksalost i imas recept za katastrofu. :) prolece je lepo samo na fotografijama (i to tudjim).
    nisi udavila, ni slucajno. Thank you, come again. <3

    @ n - hvala!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...