3/26/2011

ONE THING LED TO ANOTHER

Photobucket

Stiglo proleće. Ne mislim na papiru, već for real. Lepo vreme + odložena jakna + oksfordice na nogama + razmišljam da maznem sladoled = stiglo proleće.  Ja nisam prolećni tip, mislim da sam to par puta već naglasila, ali ove godine ga začuđujuće lako podnosim.

2 1.jpg 

Portfolio Rebecca Newport, ovako rascvetao i romantičan potsetio me je na Nadinoo materijale na koje sam naišla na flickru.

A Nadiino me je odveo pravo do Eley Kishimoto i njenih paterna.

Pa Nick Knight i njegova Flora serija iz Wall Done Magazina. Prekrasan Ranunculus, u mračnoj, skoro gotic varijanti.

Iako joj je omiljeni cvet bila kala, meni je prva asocijacija na ranunculus - Frida Kahlo. Ovo ispod je fotografija Fride koje je uradio Nickolas Muray.

U sred ove cvetne priče, kao šlag na tortu - Future Flora lights. Kakva bajka…

Elizabeth Sarah i njen raspevani luster kao prirodan sled.

Yao Hsu-Teng i Birds of Plum Blossom, trenutno na mom desktopu. A odmah posle toga – ista ta vesela ekipica, samo na fotografiji. Kakvi su k’o ministri.  :)

  -------------------------------------------------------------------------------

6 comments:

  1. I ja čeznem za jednim sladoledom!:) Divan post:)

    ReplyDelete
  2. nista... danas nam je dan daso, duso. :))

    ReplyDelete
  3. Prelepo!DIVAN blog, mislim da sam to vec rekla.Ostajala bih satima na njemu gledala slike i slusala muziku, ako se ne bavis necim kreativnim, trebala bi.Stvari koje pronalazis su ocaravajuce.

    ReplyDelete
  4. hvala! raskomoti se i uzivaj. :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...