3/30/2011

蒼井 優

Yū Aoi (蒼井 優)

Yū Aoi (Japanese actress and model) ste imali priliku da vidite na, čini mi se, dve fotografije u okviru Japanesque posta. A pre par dana,  postovala sam ovu fotografiju na tumblru, baš u vreme kada sam otkrila čitav flickr photostream posvećen Yū Aoi kao i istoimeni tumblr

ya

Mimo oduševljenja koje me preplavi svaki put kad naletim na neku njenu fotografiju – ja o njoj, zapravo, ništa posebno ne znam. Ono malo što znam svodi se na sledeće: Yū Aoi is the loveliest girl on Earth.

Ova slika sa šiškama i čipkanim šeširićem u oversized košulji  bila je sweet style pre ravno godinu dana.

Ova bi to mogla uskoro da bude.

A onda dve idealne za neki budući lazy tuesday…

Pa onda windy, jesenja - japanska Crvenkapa, samo bez te crvene kape, očigledno.

Ovako ja učim. Na krevetu uz voćkice… :)

1

Jasno vam je kako se to obično završi… :/

2

Pa onda jedna zimljiva sa šubarom iz iste serije.

3

Ovako sam se osećala kad me je Nemanja vodio u pola 8 u obilazak Praga. 

Yu Aoi

Mislim da mi je ova ispod najdraža…  Šta li joj je ovaj jagodičasti žbun  u rukama?

Obožavani kalendar za 2010-tu.

yu-aoi-calendar-2010-cover yu-aoi-calendar-2010-3-maryu-aoi-calendar-2010-4-apr yu-aoi-calendar-2010-5-mayyu-aoi-calendar-2010-9-sepyu-aoi-calendar-2010-10-octyu-aoi-calendar-2010-11-novYu Aoi

I za kraj kalendar za 2011-tu. 

(BTW: Jedanaest je moj omiljeni broj. 11.11. nam je godišnjica, moj rođendan je 11-tog, Nemanji je 22-og, što mu dođe kao 2 X 11.  )

yu aoi

Aoi Yuu

5258002702_596b4531f2

5 comments:

  1. divan devojčurak! iiii još divnije fotke :)

    ReplyDelete
  2. stvarno divno. na žalost dosta fotki nisam uspela da vidim, ne znam šta nije u redu!

    ReplyDelete
  3. nadam se da je sad bolje... cini mi se da sam ga sredila :)

    ReplyDelete
  4. hvala na novom girl crushu... prekrasna je!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...