3/13/2011

MARY BLAIR

Ja OBOŽAVAM Mary Blair, i čini mi se da ovo moje “obožavam” nije pokrilo sve.

Spremam se sto godina da napišem nešto o njoj, i evo konačno sam danas uspela da uhvatim neko vreme da poslažem sve ove scanove ilustracija koji su me žestoko žuljali već neko vreme.

Uglavnom, pored toga što je bila producent u mojim omiljenim Diznijevim crtanim filmovima (namely: Alisi i Petru Panu), njen solo rad na ilustracijama za dečije knjige je ono što topi srca.

Samo par reči zaokružuju čitave salve osećaja – bezbrižno detinjstvo i mama…

maryblair

maryblair4

maryblair 11

maryblair 1

maryblair2

Mary Blair Song Book je posebna priča. Evo zašto.

songbook

songbook 5

songbook3

songbook2 songbook6   songbook1

Koncepti koje je pravila za Diznejeve crtaće su bolji  od crtaća itself, btw.

aliceOvaj za Alisu mi je omiljeni.

maryblair7maryblair5maryblair6alisa1 alisa

Od Pepeljuge bi mogao poseban post da se napravi:

cinderella4

cinderella2cinderella 5cinderella8cinderella 9cinderella

Petar Pan, moj omiljeni crtani. Pokušajte da zamislite radost kad sam izbunarila ove crteže.

pp7 pp1 pp6pp8 pp3pp5 pp4

I za kraj “The Little House”, još jedno njeno čedo.

7 comments:

  1. Ovaj blog je otkrice meseca!!! :)

    Prelepo!
    Gde li su moje knjige iz detinjstva...? :/

    ReplyDelete
  2. hehe, meri. ako hoces jos i iz drugog ugla (neverovatno razlicit izbor smo napravile!!!), evogac:
    http://janaorsolic.blogspot.com/2009/12/mary-blair.html

    ReplyDelete
  3. @ anonymus - hvaaala!!!! :))

    @ jana - pa carski covece!!!!!
    a ja sam prvo naisla na I can fly, i prvobitna ideja mi je bila da pisem o knjziz, to jest slikovnici. medjutim nisam uspela da nadjem dobre scanove. :))

    druga scena grada sa neonskim svetlima mi je favorit. ali nju nisam uspela da uklopim sa ovim ovde nikako. kao ni mural koji je pravila za dizniledn...

    ostatak tvog posta prvi put vidim. fenomenalno! <3

    ReplyDelete
  4. "i can fly" kupila davno preko amazona sto i tebi zelim. tanjusna i cepljiva u decijim rukama. precious, izgleda kao vintage.

    ReplyDelete
  5. joooj... pa diiivno.
    sad mi je na redu living arhitecture: india, a merkam i onu hans silvestervu tribal decoration from africa, pa verovatno posle toga. :))

    ReplyDelete
  6. koncepti za crtace. to postoji. naravno da postoji, nego... ne verujem... :)))))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...