3/07/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE WITH ♥

Noel Stewart HEBRADAZE hats for S/S 2011

Kakva delikatna raskoš, čista viktorijanska lepota – setna i zamišljena u ovim razbuktalim modelima.

noel stewart 1noel stewart 2

Rikke Jakobsen

Moodboard koji bi pokrivao moje trenutno raspoloženje bi sasvim sigurno uključivao mlečno belu činijicu sa zlatnim tufnicama by Rikke.

Picture8

That reminds me!

naughty hanging KITTEN golden pendant by kerenasaf

Kings County Distillery

Sad će da ispadne da sam neka opasna šljokara, a nisam kad vam kažem. Samo sam utterly zaljubljena u dizajn ovih “pljoskica”. Perfektno čista sa minimalnim label-om.

this piece

Kruškasti chandelier kristali na ogromnoj zlatnoj zihernadli… Viđala sam ranije slične komade ali nikada ni blizu ovako božanstvene.

Illustrated Cities by Blanca Gomez

(Prekrasnog li imena. Blanca…)

Dražesne i pitke ilustracijice, nenametljivo, svedeno a izverzirano i tri najpopularnija grada na svetu: London, Paris, New York. Volela bih sva tri komada da imam, držala bi ih u predsoblju kao putokaz.

Sylvia Plath reads Lady Lazarus

Ona je apsolutno prekrasna , a njen glas i njena dikcija su da se naježiš. Ne znam da li sam beskrajno uživala ili sam se beznadežno rastužila dok sam je slušala.

living architecture: India (published in 1969)

Prvo – novootkrivena ljubav prema arhitekturi. U pripremi je jedan opširan post koji bi zaokružio sve moje fascinacije ovom formom.

Ovo je bila inicijalna kapisla, btw. Volela bih da imam priliku da prelistam ovu knjigu, pošto ne planiram skoro tu Indiju. (via bdif)

That reminds me!

Ornamented Columns by Michael Hansmeyer (via bdif)

Falling Garden

O projektu Falling Garden mogao bi jedan ogromantan post da se napiše, ali ja sad stvarno nemam vremena, a  currently in love služi upravo tome , da vas izvesti o svim silnim lepotama kojima ne stižem da se pozabavim.

Uglavnom, dva imena su vam bitna - Gerda Steiner i Jörg Lenzlinger. Više o samoj instalaciji ovde.

Jason DeMarte

Koliko su samo vrcavi i neobuzdani njegovi kolaži.  Svako dalje elaboriranje poremetilo bi vam uživanje. (opet se rimuje!)

This look

Belgijska kuća Bellerose je my new crush.

Sve što su takli je izuzetno, mada mi je ovaj look nešto in particular legao. Sve je moje - od boja, preko tog ležernog fazona. Podvrnuti teksas boje lavande i karirana košulja sa sve mašnicom, oksfordice, platneni ceger /tašna, kaiš i sat. And that’s about it. Ne može jednostavnije.

honey-kennedy-bellerose-fw11-women-04------------------------------------------------------

soundtrack za ovaj C L : Matthew Herbert -End

10 comments:

  1. Divan post! chandelier kristali na ogromnoj zlatnoj zihernadli: Love them! I Falling Garden me je oduseviooo!:) Wow!

    ReplyDelete
  2. wohaa. koliko materijala za dalje njushkanje :)
    viseca machkica? in love!
    a tek gif, pish zivi
    bash smo danas plele neshto o tim pechurkama posle kishe :))))
    odo da ga sherujem cmoks

    ReplyDelete
  3. Jaoo Falling Garden!! pa kao iz mojih najludjih snova, ovo je ludo, mogu sate potrositi na gledanje tih fotki. a na living architecture sam naletela sad skoro, i zaprepastila se od lepote, asocira me na moju sanjanu destinaciju - Angkor Wat, uh <3
    divno!

    ReplyDelete
  4. Angkor Wat - covece kakav prizor. pa daj napisi nesto o tome! suludo izgleda. su-lu-do.

    ReplyDelete
  5. Ja sam currently in love u ovaj post.
    Divota, taaako mi je leglo. Odoh da klikcem :)

    ReplyDelete
  6. eeeej, bas mi je drago. sledeci ce biti jos bolji, ako je sudeci po linkovima koji su mi se nakrckali. :))
    svrati opet, necu da te razocaram - I swear! :)))

    pus pus

    ReplyDelete
  7. heh, meni je Jelena shareovala ove pecurke... A ja kasnim sa chitanjem (jer, rekoh kod Jane, volim tebe na tenane) keke

    a Kalina ogrlica kao komadis onih nestvarnih lustera. Treba prepoznati lepotu u njima. :)))

    ReplyDelete
  8. rece jelka da pecurke odlaze na share. nisam uspela da uvatim kome ih je poslala.:)

    opet - hvala ti dragice, bas si medena. <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...