3/22/2011

LAZY TUESDAY

Federico Erra 

Photo

~  for more details click on the pics ~

7 comments:

  1. u, kakvo dobro jutro! i dobar je ovaj P. Watson :)

    ReplyDelete
  2. Nekako su mi sve lepe i povezane, ali prve tri su mi bas bas dobre, mogla bih da napisem pricu o njima :DDD

    ReplyDelete
  3. jao, Jo, zapao mi je ovaj ćilim za okce... Moja baka i mama ih imaju, pa smo ih pre neki vikend u selu izneli napolje da se sunčaju. Tako kaže baka... Fotkala sam, moram ti pokazati... Preeedivne boje i oblici i... Sad posle ove fotke shvatam da su rođeni za piknik. majku mu... :)

    cmok.

    ReplyDelete
  4. jaoo cilimi, kazes - i na sve ti imas fotke. pa sta cekas zeno? :)))

    ako su neki manji komadi ,piknik bi bio must.

    pus pus

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...