3/26/2011

HARF ZIMMERMANN

Hipnotišuća lepota u fotografijama Harfa Zimmermana. Da Nemanja zna da pišem o leptirima i njihovoj lepoti – optužio bi me da lažem kao pseto. Ja užasno cvikam od insekata (posebno od leptira, majke mi).

However, kada postoji safe distance (kao što je slučaj sa fotografijama), sve to deluje prilično prihvatljivo. Moje divljenje trancendira njihov izmišljeni kolorit i šare ili suludo precizno raspoređene flekice po levom i desnom krilcu…  Nekakav neuhvatljivi obrazac lepote koji se provlači kroz čitavu prirodu, najočigledniji je u ovakvim primerima.

1

2

3

4

5

Morpho godarti, Guèr., Bolivien 1989, Originalgröße ca. 11x14 cm
Praeparat des Museums fuer Naturkunde, Berlin

6--------------------------------------------------------------------------------

6 comments:

  1. Ne volim tu pesmu, ali odlicno ide uz post.Slike su predobre!

    ReplyDelete
  2. Nemoj da se plašiš ovih šarenolikih leptirOVa ;), oni su dobri, plaši se onih groznih pomalo tvrdokrilnih, sivo-braonkastih, nekako zlih :/. Obično uveče uleću u sobe :)!

    ReplyDelete
  3. ja ih se bojim takodje. neki filmovi su uticali na to... :( mislim
    ali gif... uh

    ReplyDelete
  4. haha si blesava njih da se plashish
    leeptirici
    ja sam jednog kad sam bila klinka poshpricala sokom od vishnje (verujuci da ce to njemu biti suuupish - tupsonka) ugl vise nije mogao da poleti
    jaooo pa sam se kasnije se osecala kao prljavi ubica :)
    slatki mali leptiri :)

    ReplyDelete
  5. ne, ne.. la, la , la la, la.... - BLJAK :/
    pogotovo ti noćni, to mi je ziva jeza.
    bas su zli, lepo je rekla Marija M.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...