3/31/2011

PENGUIN BY JILLIAN TAMAKI

PENGUIN BOOKS NEMAJU MILOSTI

Ne prestaju da me iznenađuju i oduševljavaju. Od elegantnih i odmerenih rešenja za F. Scott Fizgerald-a, koje je osmislila Coralie, preko onih “porcelanskih korica” o kojima sam pisala pre par nedelja,  do tanušnog veza poput vela koji pokriva tri  Penguin Classics naslova by Jillian Tamaki. Secret Garden, Emma and Black Beauty. Perfektna atmosfera i magličasta mrena od veza.

Čudesno rastinje i razbuktale boje na Secret Garden koricama,

viktorijanski kostim i penušave pegice na Emminom nosiću,

i onda vretena lepota crnog pastuva, u gotovo “anatomskim” linijama.

Kakav projekat! Kakvo genijalna ideja! Ako odete na Jillian’s blog, možete sve ove korice da vidite u većem formatu. Uživala sam dok sam ih pregledavala.

A ovo ispod je work in progress. Fotografija Jillian Tamaki dok bocka. :)

4 comments:

  1. Koliko je dobro!Svratila sam do njenog vloga, slike\gobleni\knjige su masterpiece!

    ReplyDelete
  2. Meni Emma malo malo pa iskoči u google readeru. Stvarno izuzetan rad. <3

    ReplyDelete
  3. @ *lu* - jao, bas mi je drago. uvek pozdravljam entuzijazam. super! <3

    @ škrabalica - to samo znaci da je vreme da je opet pročitamo. :) i guess...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...