2/09/2012

YES, PLEASE

 

Soap Edition


Skoro sam primetila da sam u poslednjih mesec dana bookmarkovala previše sapuna, to jest blogova o sapunima, Etsy prodavničica & par jako interesantnih dizajnerskih rešenja. Baš bi bilo glupo da se danima raspisujem o sapunu, pa sam moj soap bookmark folder konvertovala u jedan soap post.

 

You Smell Soap

Obožavam Megan i i njen predivan blog Vintage, My Oh My, pa je prirodno da prvo spomenem njen you smell sapun.

3Bars


Nubes de jabón

Naišla sam na par fantastičnih fotografija razgledajući njihov blog.

2 1


Soap Rings by Keok Kim

Obožavam.

soapring3-1 

Cota Products

na Etsy-u prodaju ogransku i vegansku kozmetiku. Njihovi sapuni su mi bili posebno interesantni zbog čitavih kriški pravog voća u njima.

il_570xN.177728511
il_570xN.289130993


Aubrey Elizabet Apothecary

Da, da. Ovo ispod su sve sapuni.

4 comments:

  1. izgledaju predivno volim lepo upakovane sapune ali i ovakve divno izradjene :-)) jos ako su mirisljaviiii

    ReplyDelete
  2. hehehe imala sam i ja svojevremeno sapun post
    sapuni rules! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...