2/28/2012

MADDIE ON THINGS

 

16

Ako boravite često na Tumblru, onda vam sasvim sigurno nije promakla Maddie (američki lovački pas) i njen super special skill, u toj nepovezanoj gomili random fotografija.


Theron Humphrey, fotograf iz Atlante, na svom blogu "MADDIE ON THINGS:
A Super Serious Project About Dogs And Physics
” dnevno beleži svoju dvoipogodišnju mezimicu kako balansira na raznoraznim stvarima … kolicima za samoposlugu, konju, rampama, bajsu, njemu, merdevinama… you name it – she stood on it.
Naravno da je Maddie preko noći postala internet senzacija, ne viđa se tako često pas koji levitira. :)

1

2

3 6 8  9

7

“Maddie is always by my side when I photograph other people, so I decided to
make her the subject of my work for a change. Over time,  it evolved into putting her on funny things
because of her nature to stand really still.”

10 comments:

  1. moju kukavicu bi več davno trefi šlag, da pokušam nešto takvo:D
    ...osim poze na prvoj fotki, tu se jedino sretnemo;)
    nissam znala za Maddie!

    ReplyDelete
  2. :)) i ova moja je slican fazon.

    ReplyDelete
  3. diiivna i presmesna! kuca akrobata :)) <3

    ReplyDelete
  4. Hihihih obožavam! Ja videla i htela da pišem, ali mi se mozak zavezao u jedan veliki čvor pa na kraju samo tvitnuh.
    One of those moments...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja cuti i meni se zavezao, bas pakao. vidis i sama kako je opskurno. :/ :)

      Delete
  5. luda je ,ali pogledaj njen izraz njuskice dok pozira,pravo gleda u objektiv:)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...