2/29/2012

LIBERTY

 

liberty art fabricss

Ne umem da sažmem i zaokružim obožavanje Liberty materijala, printova i boja u samo nekoliko rečenica. Potrebno je, ipak, malo više od toga. Moje divljenje premašuje njihovu oromantnu ponudu, i tutnji nesmanjenom žestinom već neko duže vreme. To je TO, bar što se mene tiče… Dok pišem ovaj post, po glavi mi se muva, za ovu priliku izuzetno prikladna, rečenica iz čuvenog govora Patrick Henry-a koja kaže:

Give me Liberty, or give me Death!

 

l2

liberty love No.1

 

l1 copy

liberty love No.

 

l3

 Untitled-4 copy

 

l4

Untitled-5 copy


6 comments:

  1. Palet boja je zaista divna i sareee..OHHHHHH :-)

    ReplyDelete
  2. aaaj karamba!!
    e ne znam da li je do toga sto mi je mama madjarica ali se redovno zalepim za kombo crvene i zelene..ovaj poslednji kolaz dabome ♥__♥

    ReplyDelete
  3. hahahah :)))

    jao koliko si slatka, pa to je prizor. "dabome" :))

    ReplyDelete
  4. helloooo.....necu nista da kazem osim da sam se probudila iz zimskog sna cim je prvo sunce granulo i sad sam tu:))

    zamisli samo siroke leprsave haljine u bojama sa ove poslednje palete,pa nije li to fantazija ?:)))mada i ova prva me mamka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))))

      bas mi je drago da si ponovo tu. <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...