2/28/2012

LAZY TUESDAY

 

Ovonedeljne lazy Tuesday fotke ponašla sam sve na LIVET HEMMA, Ikeinom predivnom blogu.

Baš u ovo neko vreme, u Budimpešti prošle godine, uvela sam nedeljnu Ikea rutinu. Dok je Nemanja na faksu, strčim se crvenim metroom do poslednje stanice, maznem ručak, pecnem kolač i kafu i završim sve sa nekom sitnicom (ice cream svećom, na primer). Kompletan provod za 2500 forinti, to jest, malo manje od 10 evra. Uglavnom, kako je krenulo ovo mini proleće, ja imam vrlo jasan Ikea craving.. :/

ikea_inspiration_pjatteryd_oliv_2_0

ikea_silkeborg_rug_inspiration_1

Za kraj sam ostavila “moj Ikea ćošak”. Sve su ovo stvari koje imamo,
pa je slovo
J u čitavoj priči došlo kao po porudžbini.

ikea_tant_johanna_inspiration_2

MUSIC:  Art Blakey - No Hay Problema

4 comments:

  1. kod nas se nikada nece otvoriti:( kako sam se obradovala kad sam cula da dolaze,ali kako vreme prolazi izgleda nista od toga...a muz vise nije tolerantan prema pretrpavanju gepeka kad negde odemo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma otvorice se, bas je pitanje trenutka

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...