2/16/2012

LULI SANCHEZ

 

Lourdes Sanchez a.k.a. Luli je kod mene izazvala talase najčistijeg oduševljenja. Lurdes je tekstil dizajner koja crta vodenim bojicama i to radi maestralno. Pre nego što je otvorila svoj studio u 2004-toj, Luli je osamnaest godina dizajnirala printove za modne kuće.


MUSIC: Orchestre Poly Rythmo de Cotonou - Noude Ma Gnin Tche De Me



Prvo, ja obožavam ljude koji uspešno kombinuju i nose boje, a onda i gajim duboko poštovanje prema onome ko boje implementira u svom dizajnu. For instance, ja sam svoj plakar ceo svela na jednu zemljanu paletu. Sivkasto- bež, svetla cigla, tamna oker i crna cokolada. I naravno crna. Dosta crne. 

Hoću da kažem da nemam mnogo boje. Imam samo par (ekskuzivnih) colorful komada. Na primer 2 košulje iz omiljenog second hand shopa u Budimpešti (u blizini stanice “Astoria” crvenog metroa). Čini mi se da je problem u tome što ne viđam dovoljno … ubedljive printove, pa se držim manje-više jednobojnih komada koji su i lakši za kombinovanje. E upravo taj nekakav ubedljiv vintage šmek (bez tog ustajalog stench-a) pulsira u Lulinim crtežima.



l1

 

l3

 

Untitled-6 copy

  

l2 


Luli currently lives and works in Brooklyn, NY and Merida, Yucatan with her partner Russell Busch and her little dog, Moon Pie.

12 comments:

  1. prelepo :-)) izavzla je i odusevljenje kod mene a tek zaprepascenje sto to radi vodenim bojcama

    ReplyDelete
  2. e, al pre nego sto sam procitala tekst, cim sam videla crteze/skice, ustvari sam videla haljine i tunike. odlicna je, odlicna. i da, slazem se sa tobom da je tesko naci ubedljive printove, a ja volim volim boje, al nekako mi se garderoba u poslednje vreme isto svela na suptilnije tonove, da tako ka'em.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haljine, tunike, kosulje.. sve moze ako izgleda ovako dobro. dobrih 70% moje garderobe je jednobojno bas zbog toga mi printovi manje vise svi deluju bednjikavo.

      a suptilni tonovi... oc to tako... s godinama. ;P

      Delete
    2. to za god mi je i mama rekla ;)

      Delete
  3. to mi je jedno od top 5 zanimanja na svetu :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. kako sam colour and print girl (ajde u zadnje vreme uvuklo se nekoliko no colour komada...valjda godine) ovo su zame čista nebesa i inspiracija. evo šta ču uraditi, jedan material, beli sa crnom grafikom ču redizajnirati sa colour mrljama. baš ti hvala:)
    a za kvadratiče iz zadnje "torte" bi mogla svašta uraditi;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala tebi, dear matildaa!
      razumem sve, sve mi je jasno. meni je recimo, 3 tortiška favorit. <3


      pus pus

      Delete
  6. uhuuu meni je drugi kolaž po redu najmiliji :) i najviše liči na moj ormar. ja sam toliko nagomilala šarenih second hand stvari da ne znam više kud ću sa njima.. u svakom slučaju, trudim se da uvek budem šarenko :) ne dam se sa godinama, baš naprotiv, što sam starija to me sve više boje pomeraju. uuuh da mi je ovakvog materijala..pre par nedelja su mi moji poklonili šivaću mašinu koja je popravljena posle...10god, i jedva čekam da počnem da krojim stvari onako po svojoj meri

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, drugi je najhrabriji. to je tako slatko. :)))
      tako te i ja zamisljam, pravo da ti kazem. kao sarenka. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...