2/09/2012

TINA HELLBERG

 

Uživala sam listajući sajt/portoflio stiliste Tine Hellberg. Negde na polovini, zaključila sam da ovo nije prvi put da njen rad spominjem ovde, na blogu. Pre par meseci, u ovom C.I.L-u, spominjala sam vam editorijal u švedskom Elle Decor-u koji je T. Hellberg uradila u saradnji sa Idhom Lindhag, zaduženom za fotografiju. Par fotografija su mi zapele za oko i na njegnom sajtu:


all pics courtesy of Tina Hellberg

 


Btw: ne znam da li ste primetili, ali drvene šake (pojavljuju se i na prve dve fotografije ovog posta) su ovosezonski top detalj u enterijeru.

 

La Maison d'Anna G pour IKEA FAMILY LIVE 1

Shot by Anna Gustavsson za IKEA Family LIVE

 

From the home of interior decorator Daniel Bergman, source Sköna Hem

6 comments:

  1. Te šake se mini toliko svidjaju,još od Porodice Adams. Mnogima su jezive,a ja bih baš volela jednu u svom enterijeru:)Tražila sam bezuspešno po Beogradu i našla samo na kineske plastične koje su mi grozne,ako neko ima info gde mogu da se nadju nek me obraduje:)

    ReplyDelete
  2. :)))

    meni su malo kripi, moram da priznam. :D

    ReplyDelete
  3. ubercute!

    a sto se drvenih 'The Thing'-sa tice, nekako su mi poremecene na dobar nacin, volela bih da gostuju u mom stanu...ima to i prakticnu stranu...stalak sa prstenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, da, slazem se s tobom. efektne su i .. dramaticne.
      samo su mi a bit too much da bi ih unela u stan, na primer.

      dobar su poklon, recimo. :)

      Delete
  4. A xaxaxaxxaxa! "Dobar su poklon"-pukla sam od smeha! :))) Pazi, i meni su nekako primamljive ali najdalje što im se divim su dobro aranžirane fotografije. Full Stop! Elem, htedoh ti reći da sam pogledala za vikend BBC-ev dokumentarac i dopao mi se njegov vrcavo manupulativni način "pljuvanja" po savremenjacima ali opet, ta vrsta isključivosti kod mene ne pali uvek jer su mi u fokusu svetliji primeri savremene prakse. Ipak, svakako jeste za promisliti i preporučiti dalje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jao, strava!!

      ma uopste nije bitno da li se slazes s njim u svemu. on tu iznosi par izuzetno interesatnih stavova i pitko ih argumentuje, pa je to samo po sebi precious. :)


      ja se slazem da ne moze da bude dovoljno to sto ce neko da proglasi nesto za umetnost. s jedne strane pravila i standardi su intrusive, s druge strane osecas da ne mozes bez njih, s trece strane nemas ideju kakva ta pravila treba da budu. :)


      drago mi je da si mu posvetila vreme i paznju. :))
      bas mi je drago.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...