2/17/2012

RODARTE HAIR

 

Rodarte-FW12-9

MUSIC: Cults – Go Outside


Od cele Rodarte kolekcije za jesen 2012-te, koja je btw sjajna, meni su posebno zapale za oko frizure i zvezdičasti headpiece-ovi.

Rodarte (Kate and Laura Mulleavy) su oduvek negovali jedan prepoznatljiv, sofisticiran stil. Nežni materijali, izuzetno ženstvene linije i diskretne palete u njihovim kolekcijama odaju jedan nepogrešivo damski, ladylike utisak.
Upravo zbog te rafinirane pročišćenosti, posebnu pažnju posvećujem tim retkim detaljima/ accessoriesu. Ovaj put, tu su ova neverovatna zvezdana sazvežđa za niske polu-punđe… which (apparently) blew my mind.

...

 Rodarte-FW12-6

rodarte21

Rodarte-FW12-8

20rodarte-24

Rodarte-FW12-1

02rodarte-13  rodarte1

18rodarte-46

...

I za kraj, nekoliko mojih favorita iz Rodarte Fall 2012 kolekcije.

2

164rodarte-rtw-fw2012-runway-023_161911438237rodarte-rtw-fw2012-runway-026_161914652162rodarte-rtw-fw2012-runway-003_161854730330

pics via Vogue.com, Into The Gloss & Refinery29

14 comments:

  1. Potpuno se slazem sa tovom frizure sa ovim zvezdastim dodacima su divne :-) I bas mi se dopadaju,pozelela sam i ja tako nesto da nosim :-)

    ReplyDelete
  2. Oduševljena kosom i zvjezdicama! My cup of tea, skroz!;)

    ReplyDelete
  3. anything that says australia is a go for me. posmatram ih danima, prelepe su ^.^

    ReplyDelete
  4. Divne!<3 Razmišljala sam baš danas o nekom DIY za ove zvezdice.Prelepe su:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zezas!! ?

      ako smislis molim te javni nesto! <3 :*

      Delete
    2. Hoću,moram da prošetam po radnjicama gde prodaju džidže i kod Kineza za zvezdice ima toga sigurno..ako ne kupiću nešto gotovo pa ga razbucati:)Javljam šta sam smislila:)

      Delete
  5. :) i ja isto, imam jedan lanac sa zlatnim zvjezdicama, ali isto nije loša ideja fumo masa, napraviti zvjezdice i presprejati.. <3 volim tvoj blog, čitam već neko vrijeme, ali nikako da ostavim komentar :).. edy

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne moras uopste da se opterecujes sa komentarima, tek ukoliko osetis potrebu i imas vremena - ja svakako volim da ih citam i da na njih odgovaram. :))

      sto se diy dela tice tu sam tabula rasa, nokte ne umem sama sebi da nalakiram , da ne pricam o necem zahtevnijem.:))


      veeeliki pozdrav i cmok

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...