2/23/2012

MY MORNING ROUTINE

 

JUTARNJE RUTINE su nešto što se često spominje ovde, na blogu. Tih prvih par desetina budnih minuta govori toliko toga o čoveku. Vremenom (s godinama), primećujem kako se moji jutarnji cilkusi menjaju.

MUSIC: Ashley Slater - Private Sunshine

Izbacujem kafu, ubacujem čaj, peciva zamenila oatmelom (ovonedeljni favorit je malina) tuširanjac pomeram sa večernjeg termina na “odmah posle pranja zuba”. Full make up je out, danas su tu samo ruž i maskara. a i jutarnje pregledavanje mailova i google readera limitirano je na 15 minuta tops. Valjda se u tom lancu ponavljanja stvari vremenom iskristališu.

Uglavnom, Bon Appétit magazin pokrenuo je “My Morning Routine” seriju u kojoj propituju raznorazne ljude i beleže njihove mornig pikove (not necessarily healthy, ali neodoljivo interesantne). Ovaj diskretan a opet quite noisy peak u tuđe živote je jedna od mojih nezaobilaznih, jutarnjih stanica.

kelly-slater-morning-breakfast-646

scott-desimon-bon-appetit-breakfast-484my-morning-routine_muhlke

aaron-paul-breakfast-food-646

erik-peterson-morning-routine-484morning-routine-carla-music-484

adam-rapoport-morning-routine-646

9 comments:

  1. Divan post za ljubitelje jutra, rutine, kafe i svih onih sitnica kojima se započinje dan! :}

    ReplyDelete
  2. prelepo i vrlo slicno mojoj jutarnjoj rutini :-))

    ReplyDelete
  3. Ne znam da li ću ikad moći da izbacim kafu, ali je sad bar pijem posle doručka...;) Super je ova serija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam je ni ja izbacila kompletno. pijem je par sati posto sam se probudila, 1nu dnevno. ranije je to bilo cim otvotim oci pa na svakih par sati po jedna.

      :))

      Delete
  4. Uh, ovo volim & bookmarkujem koliko odma'!
    Jutarnja rutina je za mene mini svetinja, i sastoji se od voća, kafe i par namrštenih momenata u pokušaju stvaranja tišine :D

    P.S- Valja li stvarno ta Dobra kaša?

    ReplyDelete
    Replies
    1. valja!

      majke mi. ja jos stavim par malina unutra i to je onda win kombinacija.

      Delete
  5. kod mene to zavisi od toga... da li klinci idu pre podne u skolu/obdaniste...da li jedno dete ide u obdaniste pre podne ,a drugo u skolu po podne ili su oboje kod kuce i ja mogu da uzivam u jutarnjem ritualu spremanja za posao...ali zato su vikend jutra samo moja i obozavam ih...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...