2/18/2012

WHYWHO

 

 

Dobra cipela za svaki dan je… pretty hard to come by. Prošle godine sam uzdisala i “cmugala” za DIEPPOM RESTREPO, ove godine my pick na draftu su cipele novozelandske kuće WHYWHO.


Za razliku od Dieppe koja je ponudila jednu uglađenu klasiku, Whywho me je oborio sa jednom retro 80’s, slim & sleek pričom. Ma koliko da sam se opirala toj reminescenciji osamdesetih, došla sam do nedvosmislenog zaključka da su adekvatno dozirani 80’s elementi apsloutni must ove godine.  Njihova zimska kolekcija je besprekorna. Obožavam taj polu-špic, kombinacije antilopa i kože i kaiščiće. Sigurna sam da su udobne onoliko koliko su kul.

proprietess1-680x451

dutches-680x451 mistress-680x451

U duhu prošlih postova, ono što me je posebno ispomeralo je činjenica da je njihova zimska kolekcija šarena! Aquamarine, narandžasta i žumance, pa pinch of pistaći zelene i pepeljasto pinkish – man, oh man… what a combo!

3 copy2 copy

A onda nailazim na njihov fresh letnji lookbook. Heavily 80’s inspired adolescent ludilo. Na momente too goofy, a opet potpuno adorable. Za taj svakodnevni štrapac – mogla bih da se zamislim u svakom paru. Ne samo da pokrivaju gotovo čitav moj plakar, Whywho nude i taj neophodan pizzazz. :)

32   64 5


4 comments:

  1. paJaaaoo koliko ja padam na te kaiscice to nije normalno! instant crush na one sa prve fotke, sa tri reda kopci! u a za predstojece leto, mmm brown doll face ♥

    ReplyDelete
  2. Oh these shoes are all so lovely!! Great blog, now following

    http://paisley-desireelaidler.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...