2/06/2012

STOCKHOLM METRO

 

Skoro sam pročitala negde online da se stokholmski metro smatra najlepšim na svetu. S obzirom da je za nas “jugoviće” metro sam po sebi jedna, kako bih rekla, vrlo … neispitana i egzotična pojava, ova izjava je kod mene izazvala ispitivačku naklonost.

Prvo sam, naravno, konsultovala wikipediu, gde sam pored frapantnih podataka (u kojima stoji da se u tri linije stokholmskog metroa godišnje preveze preko 330 MILIONA putnika) naišla na sledeći tekstić:

The Stockholm Metro is well known for its decoration of the stations; it has been called the longest art gallery in the world. Several of the stations (especially on the Blue Line) are left with the bedrock exposed, crude and unfinished, or as part of the decorations.

 Belly Of The Beast - (Stockholm, Sweden) 

Za cenu jedne karte, u tih stotinjak kilometara metro linija (i otprilike isto toliko stanica) možete da uživate u skulpturama, mozaicima, slikama, instalacijama, natpisima i grafitima sto četrdeset različitih umetnika. Dodatnih nekoliko stotina njih dalo je svoj privremeni doprinos u instalacijama i kolažima koji se gotovo sezonski smenjuju.

by Alejandro Muñiz Delgado

by blame_the_monkey

pics by D4Y Brand Builder, blame_the_monkey, 天煞烏龜,
johane64, Alejandro Muñiz Delgado & wentao_yin12

13 comments:

  1. aaa predivno! thanks for sharing!

    ReplyDelete
  2. AAAAAAAAA:O
    Ovo zaista postoji???
    Magic. i još uvek su mi oči široko otvorene

    ReplyDelete
  3. o maj gad
    pitam se dal ikome padne na pamet da se samo tako unaokolo voza
    pa da otkriva naj stanice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima neki Japanac sa Flickra, ne mogu sad da ga nadjem, ali ima covek preko 400 fotografija skoholmskog metroa. Eto, mozda on. :)

      Delete
  4. Skandinavci su sjajni sa svojom jednostavnoscu u dizajnu i umetnosti. Jos jedan njihov primer kako nesto ne mora da bude skupo i komplikovano da bi izgledalo lepo i bilo funkcionalno. Prvo mesto, necu reci po lepoti, jer ukusi su razliciti, ali po atraktivnosti, ipak pripada moskovskom metrou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cula sam da je moskovski metro izuzetan, kao i onaj u Sankt Peterburgu.

      Delete
  5. Lep je, ali ni blizu lepoti Moskovskog metroa!

    ReplyDelete
  6. Uuuu, jbt, Rusija ima one kristalne, zlatne, staklene, dijamantske,... ali ovo je ludnica. idem! :)

    ReplyDelete
  7. FE-NO-ME-NA-LNO!!!

    Najintrigantiji mi oje ovaj crveni - like hell!

    ReplyDelete
  8. I'm glad you used my photo... Would you mind mention me? Thanks.

    ReplyDelete
  9. This really is both equally a very good information when i rather definitely preferred verifying. This may not be at all times i always get likely to see a challenge. free tour stockholm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...