5/07/2011

WITH A RUSSIAN TWIST

Moje najčuvanije YouTube blago do danas je ruski Winnie Pooh i njegova “ Pum, purum, purum, pum, tram, pam, pa! ” pesmica. :-]

Vinni_pukh_by_fjodor_khitruk

Značajno drugačija interpretacija od one Diznijeve verzije. Iako je animacija prilično basic, crtež je maestralan a likovi su neočekivano slatki. Dakle razlikuju se, and that’s the gist of it…  Za razliku od Diznijevog Winnia, ruskać je appealing i malo starijoj publici, to jest meni.

pooh02

pooh05

pooh04

Tempo je za početak drugačiji. Karakteri isto tako. Winnie je jedna samouverena,  brzo-nepovezano-misleća čigrica.  Dijalozi su vrcavi, pesmičica preslatka a Pigli i Winnie potpuno adorable. In not so many words - kapital za dobro raspoloženje.

 drugi deo + treći deo

16 comments:

  1. ove su bile crtani na nase vreme, volim ove crtane i uvek imam lepe secavanje za niv. A ne danashni crtani od Japonija Dragonbol, Pokemon i ostanati koi imaju krv, pukanje, ubivanje i to jako bi uticao na deca :S

    ReplyDelete
  2. ooohoho!
    slazem se da su ovi malo stariji crtaci neuporedivo slađi. s druge strane, ja ove novije ne gledam toliko pa ne znam do kraja o cemu je rec. :)

    veliki pozdrav za skoplje! :)))

    ReplyDelete
  3. jaooo:D ulepšala si mi dan.

    ReplyDelete
  4. e bas mi je drago, stvarno. ja ga obozavam, cini mi se da ga napamet ga znam.:))

    ReplyDelete
  5. RUSKI MULTIK! :))) Osećam da ću pevati pesmicu i sutra ceo dan!

    ReplyDelete
  6. jao a jel se secate onog crtaca Konjic grbonjic??? Taj mi je bio omiljeni,secam se da smo tada kupili prvi video rekorder i da sam ga ja gledala milijardu puta:))))Ovo je preslatkooo sad cu da pustim Eleni,odusevice se :)))Nikolu to ne zanima,on je sav u japanskim crtacima(uzas)!!!! Moj omiljeni tacnije naj,naj,naj omiljeniji je Jungle Book i muzika i sve:)))

    ReplyDelete
  7. naravno da se secam!! :))) two thumbs up za jungle book. :)

    ReplyDelete
  8. evo sad smo odgledali sva 3 dela ,porodicno za laku noc!!!!:)))) Deca su odusevljana pesmicom,slatko su se smejali iako nista nisu razumeli,a mene je mrzelo da im prevodim jer sam htela da uzivam u ruskoj verziji,tako da im je sad hit rec "vazdusnaja sara:)))))a moj muz je odusevljen jer nije znao da tako nesto postoji:)))Stvarno si nam ulepsala vece,evo Elena dobacuje "ne prestajemo mama da mislimo na tog Vinija,bolje da nam ga pustis ponovo":))))puno smeha i ram pam pam pesmica kod nas.....

    ReplyDelete
  9. jao marijana, bas si me obradovala!!! super! i mi ga u kuci obozavamo, pravi je guzonja. veliki pozdrav za elenu i nikolu .

    ReplyDelete
  10. samo da te obavestim da je ovo kod mene jos uvek aktuelno,sada i kao klip na mobilnom telefonu mog sina ,pa ga celo odeljenje 3.razreda odnovne skole slusa i peva:)))))

    ReplyDelete
  11. aaaa. i u ovoj veryiji mi guda odnosi pobedu. ali kad duva balon... srrrce praseće!

    mwaaaaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...