5/03/2011

WHEN IT RAINS, IT POURS

Kakvi dani… teški, iscprljujući i dugi. Lepo vreme dodatno mrzim upravo zbog ovakvih dana. Osećam se duplo gore. Kad krene ovakav talas, kad život postavlja ovakve izazove najbolje što mogu da uradim je da se primirim, usporim, zakočim. Jednom rečju - hibernacija.

U takvim kritičnim momentima revidiraju se prioriteti. Na prvom mestu je očuvati sopstveni well-being i zdrav razum.  Naprosto, bez obzira na to šta se oko tebe dešava, moraš da vodiš računa o sebi, jer najlakše se tone kad je teško. Nemam formulu za takve trenutke, ali imam par elemenata koji su konstantni, koji se provlače kroz svaki moj dramatičan period.

. Woody Allen .

U principu, trudim se da gledam jako mnogo filmova. Film me mnogo više angažuje od knjige, verovatno zbog toga što uključuje više čula, nemam pojma. Woody Allen ima tačno pravu dozu nekakve egisztencijalne drame koja ne težinja, a prilično dobro prati neka moja trenja. Pritom je beskrajno sladak i drag na momente.

woody

U ovom naletu konačno smo odgledali Annie Hall i The Purple Rose of Cairo, njegova dva matorija filma. Annie je jedan presladak filmić, a Purple Rose se popeo u top tri omiljenja filma. Dakle, preporučujem ako niste do sada odgledali.

. Steve Martin .

Steve Martin & Woody Allen – moj idealan tandem za ovako glupe dane. Martinovi suludi filmovi su nešto kao perfect antidote za loše raspoložonje. Uvek aktuelna Three Amogosa, plus Dirty Rotten Scoundrels, L.A. Story i All of Me – standardna postava.

All of Me čuvam za posebno loše raspoloženje. Ovaj film ima funkciju sladoleda. Znate onaj trenutak kada ste loše pa zgrabite kutiju sladoleda ili teglu nutele i objasnite joj ko je gazda…

. Seinfeld .

God, I love this show.  Ja inače obožavam SNL ekipu, svi ljudi koji su odatle izašli, po pravilu su genijalci. Seinfeld je doduše mega car, ultimativni broj 1, bar u mojoj knjizi.

Jedna od top 5 omiljenih serija, idelana za stinking moments zbog toga što nema radnju, što znate i sami. Everyday banality humor. Tons of it. Posle odgledanog serijala obavezno čekiranje bloopers-a.

. Supica .

Kada se povede priča o comfort food-u, ljudi obično spominju slatkiše ili neke egzotične papazjanije. Ja volim supicu. Sa mnogo povrća. Spremam je svaki dan, sa novom kombinacijom, i to su jedini dani kada stvarno uživam dok kuvam.

. Pijaca .

Svakodnevni odlasci na pijacu (u potrazi za novom kobinacijom povrća za supicu) su mandatory… To mi dođe i kao duga šetnja, s obzirom da se na ovoj našoj pijaci zadržim po sat vremena. Volim da razvrstam dnevni ulov po kuhinji i smišljam obrok za taj dan.

abbytrysagain

. Two of Us .

 

15 comments:

  1. pocelo je kisovito kao na ovoj prvo slici, ali si ipak na kraju uspela da nas ususkas i pozitivno zavrsis :)
    nedostajala si u virtuelnim vodama*

    ReplyDelete
  2. hej!!! :))
    videh te na designed.rs-u, svaka cast!
    hvala na lepim recima.
    :*

    ReplyDelete
  3. like!!ako sami sebi ne pomognemo niko nece:))svidja mi se tvoj nacin,valjda zato sto lici na moj,pogotovo ovaj deo sa supicom i pijacom.

    ReplyDelete
  4. hehe i meni se svidja ovaj deo sa supicom i pijacom,uzivam u tome,samo sto cu uskoro morati da kupim ona torba-kolica,posto kolicina hrane koju kupujem se polako uvecava,pogotovo kad je pijaca kao ovih dana sva sarena:)) Ja te trazila ovih dana...tebe nema:))) negde na nekom blogu sam videla da je neko pisao o nekim fotoaparaticima koji kad slikas daju neki retro efekat i nemam pojima gde sam to videla,ali sam bila sigurna da je ili kod tebe ili kod Jane,ali nije:((( Od celog posta sam upamtila samo sliku,ustvari i mali deo teksta,da ih ima u Hrvatskoj,nema kod nas i da kostaju oko 100 eura:(( tako da ne mogu da nadjem to sto trazim...no nema veze bar sam te citala:))) drago mi je da si se vratila!!!

    ReplyDelete
  5. @ jelena ms - koje smo mi streberke, dok se neko davi u palacinkama sa nutelom, mi kuvamo supice. :))

    @ MaMarijana - mislim da nisam ja to pisala, to jest, sigurna sam da toga nema ovde.ajde ako nadjes link, prosledi ovde da vidim o cemu se radi.

    ReplyDelete
  6. Hvala na movie preporukama J. I da, i ja sam mišljenja o primirivanju i kočenju kada su dani takvi... Ipak, uz ovaj ritual koji imaš, neće biti baš toliko loše! :)

    ReplyDelete
  7. pa znam i ja sad da nisi ti o tome pisala kad sam pogledala sve postove od aprila od decembra:))),Amelie je ukapirala koliko sam dosadna kad nesto trazim pa mi je pritekla u pomoc,ali nisam sigurna da je to to sto trazim ,mada mi se mnmogo svidja i ovaj:))))http://ameliesearchingfor.blogspot.com/2011/04/polaroid.html,ako nadjem to sto trazim,odmah cu da vam prosledim link,ako....:)))

    ReplyDelete
  8. @amelie - ajde, javi ako nesto odgledas
    @mamarijana - svasta covece... sad me bas zanima gde si videla i o cemu je rec.
    pus pus

    ReplyDelete
  9. e,sad kad sam vas sve alarmirala odlepicu ako to ne nadjem!!!! Jojjj zene ako je negde neko citao,znaci iz tog cuda zvanog valjda fotoaparat izlazi slika koja izgleda kao da je sastavljena od 3 iste slike i one su sve razlicite boje.To vam je kao ona foto-kabina sto udjes ubacis parice i dobijes jednu polaroid fotogrrafiju koja je izdeljena na vise delova,ja imam takve slike iz amerike i to je mnogo dobra fora. E sad ovde je u pitanju aparatic koji pravi to sto pricam. UF!!!! E jedna dobra stvar usled ove pretrage je ta da sam se setila starog zaboravljenog polaroid aparata i samo da nabavim film pa cu da udavim moju decu:))))))


    ps kazi ako sam dosadna:))))

    ReplyDelete
  10. Supica momenat je superkjut ♥
    Ja bih na spisak dodala možda i (lepe) blogove, to mi onako posebno puni energiju...

    PS.welcome back :)

    ReplyDelete
  11. jao bubiška, samo ja i ti smo budne, pa carski. ja ne mogu da spavam, popila sam crni čaj. koji je tvoj izgovor? :)))

    veliki pus pus i hvala

    @ mamarijana - sve je ok, daj sta ti je? :)
    zavidim na polaroidu. skljocni koju, i dodji da mi se pohvalis ovde da vidimo. :)

    ReplyDelete
  12. jovanaaa nedostajala si u ovom virtuelnom svetu! :)
    ha, Woody je meni no.1 u kriznim fazama. tons of Woody. filmovi, muzika, knjige. mislim da sam SVE njegove filmove odgledala. osim ovog najnovijeg u Parizu. I Seinfeld!! hahahh, pa mislim da cu morati ovih dana da iskopam te dvde sa citavim serijalom, kakvi su to genijalci, ne znam ko mi je tu drazi (zapravo ko je veci idiot). Gorge Constanza i njegovi matorci ili Kramer. mrtva trka.
    ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  13. :))))
    eeeej!!!! pa hvala ti. ladno imas celog seinfelda, pa to je strava. ne znam ko je veci ventol, iskreno. mozda ipad žorži i ćale mu. njih dvojica su mi priceless, ali kramera najvise volim.

    nas dve podhotno moramo d razmenimo muziku i filmove, bas bi jedna drugoj ucinile uslugu. :)))


    pus pus

    ReplyDelete
  14. Supica, pijaca i ljubav na kraju!!
    Pozzz...

    ReplyDelete
  15. Jo, that is a must. ;)
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_ljnfjqU7mB1qbzahao1_400.gif

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...