5/19/2011

MOODBOARD: RIGHT NOW

Ovaj moodboard je postić o stvarima koje mi prijaju u ovakvim “we can do hard things” trenucima. Razlika između očaja i izazova, je čini mi se, u načinu na koji se događaji interpretiraju. Stoga se klonim bilo kakvih dramatičnih opservacija.

Uglavnom, ovo je priča o mom zelenom comfort blankie-u iz Ikee, greenery mood me i dalje drži, pa onda mlekce i krofne iz pekare preko puta za doručak, spavanju od natprosečnih 10 sati, neobuzdanom impulsu da crtam po zidovima, belim čaršafima preko kauča, novootkrivenoj ljubavi prema šparglicama, mojoj punđi, mojoj sad već zavidnoj kolekciji teglica, cvetnim aranžmanima na stolu u dnevnoj sobi, Charlie Kaufmanu i njegovom neverovatnom filmu, “drugi scenarista” osećaju i ultimativnoj bazi. Svaka fotografija je hand pickovana i tu je sa razlogom.

 

 

 

  

   

 

MUSIC: FINK – PERFECT DARKNESS

for more details, click on the pics

6 comments:

  1. ovo izmedju ocaja i izazova mi je od jutros na pameti,zato sto sam se upustila u nesto sto je za mene izazov,a ocajna sam sto ne ide onako kako ja hocu:)))

    kakav je ovo kitkat???ovo nisam do sad videla,a bas je zanimljivo zelen:)))))
    od pundjice nista,osisala sam se ,ali sam zato otkrila da mi lepo stoje trake za kosu i rajfovi sto ranije nisam nosila:))))

    Ocu i ja ovo za na nogeeee:))

    slike predivne,krofne cu da zaobidjem,posto sam na nekoj dijeti tako da kad bi ti rekla sta sam doruckovala bilo bi ti muka:)))

    a mogla sam samo da napisem-fantasticno:)))) ali to ne bih bila ja:)))

    ReplyDelete
  2. Mhm. Mljac za ceo post.
    Dugo me nije bilo da komentarisem, ali ovaj nisam mogla da yaobidjem, prosto mami. :)

    I dodje mi da ti kazem kisses and hugs.. hihi
    J

    ReplyDelete
  3. great one! mjuz, novi hit. strašno su mi legle fotke enterijera, nema bolje kombinacije od belih površina sa drvetom. samo gomilam takve fotke (i ideje) :)
    a na one šuze naleteh baš juče na svpply-u, odlepila sam za njima!

    ReplyDelete
  4. nakon zelenih dolazi i brdo cvijeca. nema boljega nego pasti oci na bozurima

    ReplyDelete
  5. mamarijana - samo hrabro, ne gubi kompas!

    zeleni kit kat je ultimativni slatkis, green tea i ostali bakraci.

    a i ja bih se osisala nego nemam petlju pa sam pronalazim alternativne frizure. :)

    sto se raspisivanja tice, ja obozavam tvoje komentare!!! keep them coming.

    @jelena - jaaao pa caolina jeluška!!! kisses and hugs!! :*

    @ marinush - mjuz novi fink. fresh, fresh, fresh! beli enterijer je i moj favorit, a cipele su carske, sad sam ih i ja pronasla na svpply-u. uglavnom, gracias!

    @saigon - dobrodosla, hvala na komentaru! slazem se za bozure. :))

    ReplyDelete
  6. Uuuuuuu, pa ne znam odakle i kako da počnem! :))) Punđica, teglice i dobro de' taj green mood koji je već uhvatio maha (pa mi i nije tako baš čudno)su me potpuno kupili jer sam i ja u identičnom elementu! A ova slika u kuhinji sa nadžidžanim slikama, lampama, keramikom i cvećem je jakooo slična prizoru koju sam već sredila na vikendici! Neverovatno! U čudu sam... *

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...