5/08/2011

SUNDAY BLIP

Spring MAKE UP:

1

Visoko naglašene jagodice, usta u boji, maskara i bistre okice. Prvi put u životu preko dana nosim ruž. Na momente mi je bilo jezivo nelagodno, ako smem da priznam. Dobra stvar je ta - što kako jednom osvojite rutinu, izbubite osećaj blama. Or is it just me? :/

2

3  -----------------------------------------------------------------------------------------------------

Toni Garrn by David Slijper for Elle France. Ostatak editorijala pregladajte ovde.

4

11 comments:

  1. zadnja slika mi se najvise dopada :-) a ja sam trenutno opsednuta narandzastim ruzem :-)

    ReplyDelete
  2. Daily make up - za mene, not a chance. Mada viđam mademoiselles kako uspešno nose i zaista bude taj neki "refreshing" utisak. *

    ReplyDelete
  3. p.s. Pum, purum, purum, pum... :))))

    ReplyDelete
  4. 3 slika OK ,ostalo za mene mnogooo bre boje na obrazima ,volim ja rumenilce,ali umereno:)))

    ReplyDelete
  5. @ street art - pink & red kod mene
    @ amelie - pum purum exactly :))))
    @ mamarijana - moras to malo hrabrije :)
    nije zgodno, znam. prvih par puta imas transfer blama kad te neko pogleda na ulici, posle toga je ok.
    @the fire inside me - <3

    ReplyDelete
  6. uf ja sam proslog proleca furala ovaj strong blush inspirisana ws kampanjom [ http://3.bp.blogspot.com/_Oh02Q7OXPgc/SgiPD42hhEI/AAAAAAAAChI/vjSnbJZ_8x8/s1600/ws1.jpg ]. ne ovoliko strong jer si u beogradu i sa ajlajnerom overdone. da, to mi je opasna patnja, sto se u beogradu uvek osecam overdressed, previse skockana previse usminkana, a god knows da ne preterujem. u njujorku sam disala punim plucima u tom smislu. toliko sam mogla sve da sam na kraju izasla bez sminke! koja je to sloboda za mene bila!

    a strong lips... tu sam stanovista da to mora sve da bude cakum pakum, base, concealer, cetkica, uredno, precizno i onda BAM! to mi je straaava. moram da probam!

    ReplyDelete
  7. hihi, ws kampanja!
    prosle godine sam posebno pink rumenilo kupovala zbog te kampanje. slazem se za usta. moraju da bude besprekorna u suprotnom deluju jezivo. ali kada savladas jednom ta usta, zavrsio si pricu. maskara i ruz i ćaolina!
    ps. i ne spominji mi vise njucu, nije lepo da me mrcis. :P

    ReplyDelete
  8. ne bih bas obecavala neispunjivo... ;]

    ReplyDelete
  9. Ovo je haos. Ova roze boja na obrazima mi je definicija jagoda, stidljivosti i samouverenosti u isto vreme. kako to?

    :|)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...