5/05/2011

M✿❀DB❃ARD: GREENERY

American Cyanamid, Girl & Lamb

Sve one prekrasne fotografije koje nisu uspele da nađu svoje mesto u jučerašnjem postu, plus sve one fotografije koje su nadahnule ovaj GREEN state of mind… Znate već šta da radite, klik na play i lagano skorlujte na dole.
        
Andrew JK Tan
   



turnintosomething

AnkeWeckmann
 
Komkrit. 

takay MEATISMUDER


mousesiefert  goznaraw greentealover79



{JooJoo}




semiplume  an 



wiissa



Jocelyn Bassler



miki



green-gold

►i.Anton   

For more details, click on the pics!
mah

8 comments:

  1. joj, lepote :D naročito si me pronašla sa ležanjem na travi, to mi je tako super,ultimativno opuštanje! a probala sam samo jednom, u Beču, tamo su svi ležali na travi, pa sam računala da mora da je dovoljno čista :))) divan, somotasti, zelembać post ! :D

    ReplyDelete
  2. Uz određene slike i ovu muzičku temu gotvo da sam osetila simbiozu sa prirodom... Tako mi treba malo, da presečem i opet zapalim na boravak van urbanih granica... Čisto da dišem i mislim! :)

    ReplyDelete
  3. :))

    btw, kupila sam bosiljak i nanu. javljam sta se desava.

    ReplyDelete
  4. e navukla si me na ovaj blog samo tako,ali sad jedva gledam na oci ,sad smo dosli iz grada ,a radim "prvu",sutra cu da dodjem i da uz kafu "razvezem":)))))

    ReplyDelete
  5. evooo me:))))

    Kakve slike covece uzivam gledajuci,vec sam negde tamo međ' biljkama:))) Volela bi da sam tamo negde u nekoj zemlji zelenila kao iz filma "Avatar".
    Ovaj papagaj me podseti na crtani film "Rio" preporucujem!!! Veliki fan animiranih filmova,sticajem okolnosti*(pominjala sam maloletnike:))) gledam sve zivo,a i da nije njih mislim da bih gledala:)))

    slika br.6- nista lepse nego kad gledas kako raste nesto sto si posadio:)))

    slika br.7 -kao velikiii dzinovski brokoli...predivno!!!!

    bravo...bravoo...i bravooo:))))

    ReplyDelete
  6. @ mamarijana - jao rio, hvala na preporuci, pogledacu!! pozdrav za maloletnicku ekipu! :))

    @ KAAM - thank you, KAAM. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...