5/15/2011

CHATRAN AND THE DEER

Čudesna, filmovana storija od četiri minuta o univerzalnoj potrebi da se ušuškaš sa nekim, primiriš se i odahneš malo. Skrojiš sebi ušuškać. To se, naravno, preklopilo sa mojom trenutnom fazom, pa mi je tim pre ovo gore još dragocenije i još vrednije. Mislim da sam ih u cugu odgledala tri puta uzastopce, a onda krenula da njuškam i istražujem. I imam šta da nađem… čitav film!

Koneko monogatari ili The adventures of Milo and Otis, kako su ga Ameri preveli. U pitanju je grown up dečiji film. Brilijantno štivo koje se gleda bez obzira na godine. Ostavljam vam * link * za prvi od osam delova. Zicer za nedelju popodne. Ušuškajte se i uživajte.

5 comments:

  1. boooze. padam na ovakve stvari
    <3

    ReplyDelete
  2. ovo je preslatkoo!!! Podsetilo me na sliku od pre neki dan. Moja mala cerka lezi na ledjima u nekom skroz nekom cute polozaju i nas maltezer u identicnom polozaju na ledjima naslonio glavicu na njen obraz i dremkaju:))))

    ReplyDelete
  3. Eeeej ovo moram da ti napišem... Baš negde tih dana, kada si pustila ovo ja sam se nešto isključila sa komp using stava... Tako mi je trebalo! Ipak, taj dan sam pogledala najpre ovo a i ostale epizode i na tome ti posebno hvala. I da, bio je tu moj ušuškač, baš taj vikend, i sve mi je to nekako posebno prijalo. Kao da smo zaboravili odavno na ovakve priče. I njemu se svidelo a ja sam čak i cmizdrla kada smo gledali ovaj inicijalni. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...