5/16/2011

CURRENTLY IN LOVE

Ryan Roche F/W 2011

Kakav lookbook... Divna, rumena paletica. Pinkish Pale Peach, kako bih to ja zaokružila u tri reči. Nestvarno meki i nošljivi modeli i plemeniti materijali (pričam o kašmiru, naravno). Udobnost i komfor na prvom mestu, a odmah posle toga jedna pitka, ženstvena priča.

Čarobne fotografije by Ana Palma.

Plus mini filmić, da možete bolje da ukačite atmosferu.

Large Size Paintings and Illustrations

je pravo mesto za sve one koji vole da se pošteno zagnjure u detalje omiljenih slika. Konačno pristojne dimenzije slika i ilustracija koje volim, pa mogu da čačkam i istražujem ko čovek. God bless. :)

Gustav Klimt, Mäda Primavesi, 1912

Woop Studios printovi

Woop Studios je napravio potpuno nestvaran set printova sa životinjama i ponekim insektom. Ovo su moji (pinkish) favoriti. Ostatak serije podjednako šaren i radostan. Na njihovom sajtu možete da pročitate sledeće:

These original designs by Woop Studios are printed on Hahnemule archive fine art paper. We use pigment inks on 308gsm pure cotton, acid free paper to ensure a durability of 200 years. Each limited edition print is numbered, signed and embossed.

 

That reminds me!

Light Up Your Mood Stickers

Kakva jednostavna a efektna caka!!! KLIK. Tri različita seta stikerčića za prekidače : Boys, Girls and Animals. By Henrietta Swift.

Anna Garforth

Na Annu Garforth sam naletela još dok sam pisala onaj greenery post. Njen zeleni, moss ježić nije uspeo da se nađe u postu, ali ja sam se posle toga u nekoliko navrata vraćala na njen portfolio i njuškala. A ovo ispod je “keksna tipografija”. Keksići ispisuju prigodno sladak tekstić… Speaking about motivational poster, this is it for me.

This Jacket

Engineered Garments su napravili ovu tropsku, flower print jaknicu koja perfektno zaokružuje sva moja “nešto da zagrnem” traganja. Kapuljača sa rajfešlusom, učkur umesto ranfle, a print… sa druge planete.

Iris by Crabtree & Evelyn

Pearlfisher je pre nekog vremena dizajnirao pakovanja za Crabtree & Evelyn Iris, “an alluring new fragrance for the body and home and the newest addition to the brand’s bespoke Florals range”.

La Tartine Gourmande

je još jedan u nizu prekrasnih blogova o klopi. God knows I’m not much of a foody, ali uz dobre postove ilustrovane prekrasnim fotografijama počinjem itekako da cenim finu klopicu.

 

Gidon Bing's see collection

Još pre nekog vremena sam htela da napišem nešto o ovoj pravoj maloj zbirci školjica i pužića… Ne znam za vas, ali ja se sa mora uvek vraćam sa kesicom prikupljenih morskih suvenira koji na kraju uvek zaglave ćušnuti u neki ćošak. Njegova kolekcija je uredno razvrstana po kutijicama, sortirana po bojama sa katrončićima na kojima je ispisan brief info poput ime mesta odakle ih je dovlačio ili imena dotičnih školjkica. Pre-div-no!

Paper Record Player

U pitanju je pozivnica za venčanje! Da, da… Pozivnica za venčanje, dobro ste pročitali.  <3

-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-

 

13 comments:

  1. fotelja sa slike je osvojila moje srce kao i ove divne nijanse koje se provlace kroz tvoje postove :-)

    ReplyDelete
  2. A kako su dobre fotke Ane P.....aaaaaaaaaaa!!!! odlicne!! :)

    ReplyDelete
  3. uh uh. najveca sreca me klepila uz one large size divote. Juhuhu! ma citavo ovo sarenilo...pravo u centar <3

    ReplyDelete
  4. @street art - njaa :))) <3
    @ jovana - muka ziva izabrati. morala sam nekako sve da ih strpam, pa kud puklo :)
    @ marinush - joj super, i ja sam se odusevila, prilicno im solidna arhivica. i hvala :)

    ReplyDelete
  5. Ovu jashu da lepo malo nosish, malo uramish... bas je bas! :)

    ReplyDelete
  6. uuu sta sve ovde ima:))))) sad cu da se zaludim kliktanjem na sve slike i ko zna gde ce to da me odvede,za sad mi je samo sinulo da bi mogla bojim biljcicama da uradim motivational wall i da od travice u betonu ispisem GROW:)))) divne slike zaista!!!!!! A sto se tice skoljkica i kamencica,a ima tu i peska sa raznih plaza,pa i iz Sahare,ja sve to stavljam u jednu velikuuu staklenu dugackuuu vazu,tako da tu sad ima slojeva uspomena:))))

    ReplyDelete
  7. @ marina - to ti kazem. nego sta pre?
    @ marijana - jesi videla moss wall? kakav carski fazon.

    ReplyDelete
  8. fotelja! flamingopooosiiiiiiiii!
    obozavam ih

    ReplyDelete
  9. the little clouds at the end... so lovely. I'm constantly in love with coulds so I let myself borrowed them for my blog deco. Do you know the source?

    ReplyDelete
  10. Klimt je moj omiljeni slikar.
    Cvjetna kabanica ili jakna je baš lijepa, želim je.
    A ova pozivnica za vjenčanje oduzima dah.

    ReplyDelete
  11. @jelena :))))

    @ KAAM - http://superkawaiigifs.tumblr.com/post/4077911208

    @ Selma - super, bas mi je drago da sam te ubola. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...