5/21/2011

ATTRACTIVE PEOPLE, THINGS & PLACES

SLIM AARONS

Skoro sam ukapirala da su one silne old school, glam Hollywood fotografije koje toliko obožavam delo jednog te istog tipa, maestra Slim Aarons-a. Svaka njegova fotografija je kao scena iz nekog Cary Grantovog filma. To Catch a Thief sa Grace Kelly mi prvi pada na pamet.To je taj šmek.

“It’s all about photographing attractive people doing attractive things in attractive places.”  

Za njega imaju običaj da kažu da je undisputed king of Hollywood photography. U karijeri koja je trajala preko pedeset godina, Slim Aarons je imao priliku da fotografiše najpoznatija lica dvadesetog veka. Meni najinteresantniji detalj je da Aarons nikada nije unajmio za svoje fotografije stiliste ili šminkere. What you see is what you get.

Pored čuvenih portreta Louis Armstronga, Humphrey Bogarta, Lauren Bacall, Marilyn Monroe, Princess Diane i Kennedys, meni su najdraže i najinteresantnije one njegove fotografije na kojima je hvatao kalifornijski socialite 60-tih. E te fotke su pravo malo blago.

 

Tri najčuvenija portreta :

Monocled Miss - Renata Boeck enjoying breakfast in bed at the Regency Hotel in New York, 1964

Beauty and the Beast - Lady Daphne Cameron George Camero’s wife on a tiger skin rug in the trophy room at socialite Laddie Sanford's home in Palm Beach, Florida.

i moj apsolutni favorit - Mexican film star Dolores Del Rio floating in a swimming pool in Acapulco, 1952

8 comments:

  1. jao fotografije mi se cak i previse svidjajuuu!genijalno

    ReplyDelete
  2. jaao, muka ziva. :))
    jos tri puta toliko ih je ostalo neobjavljenih. tip je car. bas je uzivancija kad krenes da prebiras po fotkicama.

    ReplyDelete
  3. savrsene,obozavam atmosferu sa ovih fotografija!

    ReplyDelete
  4. ne zna se na kojoj je bolja atmosfera!!!! Ali ova ljuljaska u cvetnoj basti,vince i knjiga....uh !!!!:))))

    ReplyDelete
  5. Neverovatne su. I kao da je Slim A. bio svestan da će dati istorijski doprinos kulturi '60tih kroz ovo. Zaustavile su me nekako, sve do jedne koju si odabrala.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...