2/01/2011

NEW SUIT

new suit

Menjanje izgleda bloga je podjednako stresno kao i menjanje frizure. Naprosto nikada ne možeš da znaš da li si napravio dobar izbor ili ne dok “ne prenoći”. Uglavnom, čini mi se da sam zadovoljna… ?

Za početak – ja sam pravila pozadinu, i to je taj odlučujući faktor. Moja “pozadina” je … smešna. Ali je MOJA, i to je čini tako posebnom. Stvari su, čini mi se, nekako ličnije i odraslije sada. Ne znam… Na sve to, baš sam mrzela onu ikonicu shabby blogs ili kako god. Pozadinu sam, however obožavala.

Desilo se još par izmena - header je drugačiji i polyvore je ćušnut u stranu, i nekako je sad sve malo preglednije, ili se to meni u mojoj romansiranoj verziji tako čini. Jednog lepog dana, kad se budem okuražila napraviću sama i taj header, mmcumu… :/

Bottom line – nadam se da niste dolazili zbog pozadine, s obzirom da se u postovima ništa neće menjati. Svi komentari tipa “ona prethodna je bolja” vrlo su nedobrodošli, btw. I taaako… :)

6 comments:

  1. meni ne svidja. :-)

    ReplyDelete
  2. moja napr vishe nije na shabby_u, ali i dalje ima ikonicu
    ikonica je tu to stay :/
    a tvoja, svidja.
    + ti se brze otvara blog ;)

    ReplyDelete
  3. i ja volim sezonski da se osvezim tako. podrzavam. i lepo je. kao da upravlja saobracaj na skrol :)

    ReplyDelete
  4. juuhuu!! bas mi je drago da vam se dopada. nemanja samo što se nije izbo sinoć oko pozadine. vrlo mu je sve to tesko palo, pa sam se i ja potresla. otprilike - to je to, gotovo. napisi jos post, dva... pozdravi se s ljudima, zahvali i juri one za domen da ti vrate 10$. :)))
    ako se na sve to lakse otvara - bingo.

    ljubim vas sve tri ... (troje?)

    ReplyDelete
  5. A ja? :) Divna je. prvi hint_ Indijansko. To volim.
    Uglavnom tvoja je pa i to volim. :)

    I super za polyvore...

    ReplyDelete
  6. ej, pa to ti kazem. ja sam se svikla i skroz mi je sad ok. ne bih se vracala ni da sto puta skinu ikonicu. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...