2/01/2011

THIS PHOTO SHOOT

Photo ShootPhoto Shoot

Mislim da ima sigurno godinu dana kako je snimljeno ovo. But this is just insane… Ovo treperi od lepote. Christine je poput snežne kraljice na primer… Ili šumske kraljice u zimu. Tako je sva veličanstveno nežna i mlečna. Čini mi se tako da tu gde prođe niknu pupoljčići…

1

Provela sam sigurno dvadesetak minuta zureći u ovo, nadajući se ta će se ovo u šta gledam izdefinisati u mraku, jer ja nikako ne umem da sve to što mi pada na pamet obujmim i zaokruzim u rečenici ili dve. Tough luck.

*Christine by Mads Teglers*

6 comments:

  1. ne bih da glumim neku kevu ali ovo sto ti radis zove se prokastinacija :]

    ReplyDelete
  2. što? ovo su pripremljeni postovi. imam ja još toga u šteku. a i ja sam noćna tica.
    bottom line - volim te mama, ne sekiraj se. spremi mi edemamčićke i uživaj. :)

    ReplyDelete
  3. jedi redovno i utopli se. cuvaj zdravlje i uci. mani internet. cujem da tamo ima svakakvih bolesnika.
    love,
    mom

    sori, bas sam debil. moja mentorka je igoru bila zadala da me kontrolise da zavrsim magistarski. i izludjivalo me je svaki put kada bi me pitao da li ja to opet pisem neki post ili sta...

    ReplyDelete
  4. natikače što je baba lane ištrikala su na nogama.
    pijem redovno surutku, rasol samo kad preteram sa lozom. na internet odlazim samo kad moram, a ni tada.


    ako, nema veze. posle prvog talasa " bas je smorila", postigla si dobar efekat. idem da ucim. zbogom...

    tvoj sinak

    ReplyDelete
  5. ovo stvarno treperi od lepote! :)

    svrati..dijanamakeup.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...