2/03/2011

I’M NOT IN THE MOOD TO DANCE

I’m in the mood for something else…

 ~-~-~-~

I’m in a weird fish mood today…

~-~-~-~

Kad se osećate ovako blesavo, pronađite nešto što vas raduje and stick to that.

1. Ja volim da se izležavam,

2. posebno ponegujem tog dana,

4518337596_116d76b16e_z

3.  smišljam stavke za semi-imaginary kupovine,

4. trčkaram po flickr-u in search for something sweet,

5. ili You Tube-u kad smo već kod toga.

(može i Vimeo, svejedno)

6. Volim da se “udesim” (čak i ako nigde ne izlazim),

2725430812_714a38599f

7. uživam u hrani po ceo dan,

8. uz neki od omiljenih filmova,

9. dok Noća koka kokice.

10.  Ako i izađem napolje, tražim isključivo ovakva mesta.

3409775881_d98dea828b_z

Ako zalutate, i niste sigurni kako da nastavite – uvek možete da konsultujete uputstva.

tumblr_ldexxkSHSs1qzdiqvo1_500[6]

 ~-~-~-~

I možda nešto ne razumem danas, ali sigurna sam da će u maju stvari delovati smislenije…

P.S. pohovane jabuke sa maple sirupom su ultimativan comfort food. Ako vas, kojim slučajem brine linija imam nešto za vas. 

~-~-~-~

for more information click on the pics

 

7 comments:

  1. gde se kupuju ovi dani? :D
    treba mi jedan za sutra, ne pitam sta kosta...

    ReplyDelete
  2. moze i jedan ovamo?? :))
    e odusevila si me postom..prelazim i drugi put:))

    ReplyDelete
  3. ovaj ti je post turbo originalan :) ona lista na kraju mi je za sejvanje negdje kraj stola hahahaha posebno u uredu, kad me netko naljuti da se malo skuliram :)

    ReplyDelete
  4. Jovancho, umesh nema shta!
    uzivala!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...