2/19/2011

AU COIN DE MA RUE

Pre sto “blog” godina sam pisala o Personi, setu fotografija, “pola-pola” varijanta. Na pola fotografije je certain persona, na drugoj polovini sadržaj personine tašne.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Au coin da ma rue je blog koji priređuje ove kolaže. Ovo što možete da vidite ispod funkcioniše po sličnom principu. Kolaži su koncipirani tako da na levoj strani  imaju portret a na desnoj sadržaj (his or hers own possessions, objekti koje ta osoba nalazi dragim, inspirativnim ili kako već - you got the picture).

A onda, ispod svake fotografije čeka vas i tekstić o tome zašto je taj neko birao te stvari, šta one za njega predstavljaju, na koji način ga određuju i koliko mu znače. Da ne ulazim sad previše u priču o identitetu – ali u okviru ovih kolaža imate taj neki minimalni uvid o ono na koji način i koliko su sve ove stvari deteminisale njihovog vlasnika.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Tako na primer:

Marie Mart – devojka sa prve slike ima taj šeširić koji nosi, šoljicu za čaj i ludačku skulpturicu koju je sama napravila od barbikinih nogu, Kris sa treće fotografije je pušač naravno, dok je Thijs sa poslednje fotografije u nizu izabrao Bowie-evu ploču i Antoninijev L’eclisse.

Dakle, self-explanatory kolaži, bukvalno.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

7 comments:

  1. Što volim priče koje se pričaju same... sjajno

    ReplyDelete
  2. ovo je tako mega gotovno
    hocu da sam neka magazinska urednica jer bih ovu rubriku implementirala u roku odmah :D

    ReplyDelete
  3. ajde onda pozuri i nabavi mi neki pristojan nikon. :)

    ReplyDelete
  4. kazem ja malopre @bubullina: jao da vidis sto sam nasla genijalan blog, sad cu da pisem o njemu!!!

    kaze @bubullina meni: jao, pa o tome je Jovana pisala.

    a taman sam se ponadala da sam otkrila nesto pre tebe i Jane :D

    da skratim, odusevljena sam

    ReplyDelete
  5. :))
    moras da budes ooopasno brza.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...