2/16/2011

MARC JACOBS Fall 2011

“I wanted discipline, severity and fetish!”

Mr. Jacobs je konačno uspeo da me oduva. Ja inače ne padam tako lako na njegove kolekcije. Priznajem mu svu genijalnost ali meni to nekako nije dovoljno. “Pretty fashion” me umara. Ja volim bezobrazluk i kraj.

Beretke, polka dots, guma, široka ramena, patch pockets, suknje ispod kolena… Krojevi su fantastični. Blade Runner – Rachel fazon.  Vintage eklektika. Ima nečeg prepoznatljivo  sci-fi u kolekciji.

A boje… I dalje su u igri, s tim što je kolekcija dobila adekvatnu vetrovitu jesenju paletu.

COLOURlovers.com-MJ mj1

mj2mj3

Prvo – moram još jednom da se vratim na tu krljušt od gume. Brilijantno, majke mi! O tome vam pričam. Mora da postoji taj element neočekivanog i drskog, u suprotnom je bezlično. S druge strane taj bezobrazluk mora da bude opravdan i smislen.

mj5

mj4mj7

Dakle, Marc je ostavio jednu strogu i svedenu liniju - pencil skirts visokog struka - tako se najlakše orijentišem  kad presabiram ustiske. Iskoristio je highlights 40-tih i 50-tih i ubacio te sassy, ludačke gumene detalje ili ogroman torzo u krojevima.

Pa onda te ogromantne tufne… Otkidam na tufne pogotovo u crno belim varijantama. timeless chic! All the way. ( that’s the proper way… by the way :))

“The idea of personal improvement played out in another way, because many of the things the designer put on this runway were redos of his own oeuvre. Take the polka dots, for instance. The first collection he showed in New York 20-odd years ago was covered in spots.”

Dolazimo do mog omiljenog dela u kolekciji.

MJ GEOMETRIJA

mj8

mj10mj9

Minimum dvanaest razloga za padanje u nesvest . Neću ih nabrajati. Fastfoward na modnom kosmičkom satiću.  Ovo je to po čemu ću ja pamtiti kolekciju.

Priča se nastavlja u tom smeru. 64 modela. Red tufni, red tihe patnje, red eklektike. Ne nužno tim redom. Pred sam kraj veličanstven vatromet tila i krojeva (tu sam negde oko 50-tog zapalila cigaretu, videla sam da će ovo da potraje)…

mj11

mj12mj13

mj14 ------------------------------------------------------------------------------

14 comments:

  1. Jutors sam gledala kolekciju, ja sam oduševljena!:)

    ReplyDelete
  2. eto vidis. :))
    pozdrav dasenka!

    ReplyDelete
  3. gledala sam sinoc live stream kolekcije marc by marc jacobs. drmnuo me hype kao da sam tamo i kao da sam u njujorku i kao da ucestvujem. sada sam ostala da lingerujem sa mixed feelings. ne u vezi sa kolekcijom, nego u vezi sa overall fazonom oko mode generalno... mimo toga, naravno, marka dzejkobsa volim stolecima, jos kada je bio grozni zapusteni geek, tako da mi je svaka nova kolekcija treat i lekcija.

    ReplyDelete
  4. zasto mixed feelings sa modom?
    meni bas prija ovaj talas eskperimentiosanja sa materijalima i krojevima. bas je bilo otuzno i dosadno prethodnih godina.
    i dobro, neke kolekcije nisu dovoljno izverzirane - eto na primer stelina - ali cenim gibanje.
    ti pretpostavljam patis za onom delikatno-sanelovskom formom, ali eto imas sanel. tu nema gotovo nikakvih iznenađenja. :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Biću kratka, Marc Bravo, a Jovana - RespecT! :)

    ReplyDelete
  7. ma neeee u tom smislu. volim ja svasta a klot chanel mi je rigidan. mislim da bi mi top 5 u ovom perriodu bili marc, stella, rodarte, proenza schouler i gos'n karl. nego... moda da svakome za pravo da se oseca kao da pripada... ne ide to bas tako. i onda ima mnogo pijavica, danguba i foliranata... onih koji nisu u poslu a ne t retiraju modu kao inspiraciju za ono cime se bave, nego je vide tako plosno i zavrseno samu po sebi. ma, ponesu me bocne stvari, izgubim iz fokusa ono sto je glavno. a to glavno je ovo sto si ti fino sve donela ovim postom, da ne davim vise.

    ReplyDelete
  8. fina je ova kolekcija, mada nisu mi sve sjajne, na primer ova "krljust"tamno roze mi deluje malo jeftino.
    s druge strane, totalno za mene belo plava polka dots kombinacija savrsena!

    i da "Ja volim bezobrazluk i kraj." sweet and true :)

    ReplyDelete
  9. @jana- uh, nista te ne razumem. vidim samo da si se naostrila. :)

    @ barbara - barbara, blasfemija! :)) meni je prljavo roze haljina jedan od omiljenih komada.
    ali to smo znaci da smo kompatibilne za soping, nikada se ne bi hvatale za iste komade. :)

    kissy wissy

    ReplyDelete
  10. hahaha a moze i tako da se kaze ;)

    ReplyDelete
  11. paaaaazi kad sam znala da cesh da se pozabavish ovime! heheh
    ja malo ignorishem, malo nemam vremena
    ali mi ove ludachke tufnice nisu promakle
    mrdaj miuccia, marc uzima sezonu
    osim ako nas u milanu, iza coshka, ne cheka josh neshto i bolje :D

    ReplyDelete
  12. neko je morao i taj posao da obavi.
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...