1/31/2011

♥ currently in love with ♥

Dane Lovett’s still life

Oduvao me je Dane, da budem iskrena. Baš mi je opipao puls sa ovim still life-om. Ne znam kako mu je pošlo za rukom da mu svaki komad bude ovako beskrajno nežan i mek, a slika video kasete, da ne bude zabune, a ne krajolike.

1

Uglavnom, ostavljam vam ovde intervju sa gospodin Lovett-om, pa prečešljajte. Prilično interesantno priča.

Maurizio Anzeri

Sigurno se sećate Stacey Page, pričali smo skoro o njenim božanstvenim kolažima, o vezu na vintage fotografijama. E, dame i gospodo, možete li da zamislite moje oduševljenje kad sam naletela na ovo ispod?

Round two – bring it on!

AI bags

Tačno ovako zamišljam moj neki optimum kada su torbe u pitanju. Ogromne, mekane i kožne. Neću više šarene, to sam izgustirala. Ovi komadi imaju kapacitet da povuku, God knows I need that. Modeli su savršeno nošljivi. Jednostavna klasika, ako zanemarite dimenzije.

8.WEEK.donna 5.SACCO.donna

Čak i ovi sitniji komadi imaju taj neki suludo dobar šmek. Sve mi se sviđa iz ove kolekcije. SVE.

6.FOGLIO.donna

  Marwood

Naravno, uz AI torbe našla sam i proper accessories. Vez. Zamislite kako li ovo divno “diše” uz ovu mekano čudo od kože (gore)… Mhmmhm…

Bela košulja, dobar jeans, ove oxfordice, Marwood leptir mašna ili kravata (I’m not picky),  žuti kožni kaiš i AI tašna… bilo koja (again, I’m not picky). Kombinacija iz snova.

feathers by Golly Bard

Sasvim slučajno sam naletela na ovaj set. Preko Polyvora. Božanstvena perca, gomiletina njih… u vodenim bojicama. Ima li išta slađe?

 SNEG

Ne razumem kako ljudi uspevaju da ne vole sneg? I find it adorable! Dobro, jeste – hladno je. On the other hand – magično je i lepo je. I retko je, i traje toliko dugo. Jedna stvar je mrzeti zimu, sasvim druga je okomiti se na sneg. I don’t approve of that.

2257001394_1d226e2227_z

Btw – samo kada je napolju hladno (i kada pada sneg) možete da se šetate po kući u ovakvoj kombinaciji. I rest my case.

Wotchagonnado by Mr.Beatnick

H.I.T.

4 comments:

  1. Torbe su super! I meni velicina odgovara :D
    Nego, oksfordice... z.e.l.i.m.

    A bas sam pre neki dan objasnjavala Marini kako moje idealne oksfordice imaju malo deblji djon koji viri okolo (kad gledas cipele odozgo), znaci da ne bude onaj od pola milimetra.
    Jer cela fora sa njima je da budu robusne i pomalo muskobanjaste. Bar u mom svetu ;)

    ReplyDelete
  2. uopste nisam tako razmisljala o oksfordicama (do sad). nemam stav vezano za djon, bitno mi je "samo" da mi se dopadnu.
    ako krenem u neku rekapitulaciju, morala bih da priznam da su mi se do sad dopadali ti sitniji modeli , poput onih osborn jazzies iz prvog currently in love-a.
    mada opet, delim tvoju strast prema ovom paru i to onako zestoko. :)
    pusam te

    ReplyDelete
  3. sto volim ovako sarene postove, divota.
    perca, kuca u snegu <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...