2/11/2011

FANCY A CUP?

tea

Cococerise i njena kolekcija čajeva … Kakav je to bezobrazan prizor. Ja se inače držim one moje oprobane formule - Lady Gray tea i malo mlekca. Ali iskreno… menjala bih tri “gospođe” za jedan ovakav ugođaj.

Pa kaže: Earl Gray Tea, Jasmine and English Breakfast…

A najgore mi padne kad ih vidim ovako na gomili…

Pa onda sešn Mark and Spencer komada, ilustracije za kutije radio Stuart Kolokovic, valjalo bi ga čeknuti, ima potencijala za obožavanje.

I kao kruna - a powdered instant chai tea with milk and sugar already in it.

Sva pakovanja su božanstvena. Za čajeve mogu samo da naslućujem in my “not so blissful ignorance” … Ne, nema ih ni u Budi…

A bilo bi krasno otpočeti daily rutinu sa šoljicom ovakve lepote. Na primer neki lazy Tuesday… I to recimo iz ovakve šolje by Yoskay Yamamoto.

A evo ga i prigodan gifić… Baš mi se lepo namestilo. :)

3 comments:

  1. whittard toplu čokoladu su mi doneli iz Londona. Pakovanje je sjajno!:) Sad prvi put vidim ova pakovanja i mogu ti reći da su divna!:)

    ReplyDelete
  2. sjajno! baš sam juče pisala o čaju i čajankama :) i tumarajući po netu odlepila za raznoraznim šoljicama, čajevima, kesicama u vidu origama... but this is really too much <3

    ReplyDelete
  3. ako neko ima ove cajeve i ima dusu eto apelujem da nam svima posalje po kesicu.

    ove tri dusice prilicno pate.

    gracias!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...