2/17/2011

ANJA MULDER

New blog crush alert!

Ne znam šta se dešava, ali ovi blogovi me spopadaju k’o kašalj. Evo pre nekih desetak dana, taman u vreme kad smo pričali o Concrete & Honey, nalećem na Anju i na njene fotke. Neke stvari deluju poražavajuće lako. To se obično dešava kada je u pitanju nešto sjajno.

Ređam ih onako kako stoje na njenom blogu. Eto… Čak i ta neplaniranost i taj nemar – deluju ovako smisleno i s merom…

Ali, postoji ta serija sa pepeljasto plavim fotkama… Pohabani, shabby dim-plavi drveni stočić i verovali ili ne plavi pod. Plavi drveni pod. MY GOD, kakva odlična caka. Pa gde god da škljocneš  - imaš fotku za ramljenje. Svaka bi morala da se nadje ovde. Bolela me me duša kad sam pravila konačan izbor.

MOLIM: obratite pažnju na fotku sa crvenim kupusom!Potpuno isti vizuelni utisak kao i na onim sa nakitom, bar meni…

A ova fotografija … raspevanost svakodnevice.

Pa kad je uvećate , pa krenete da istražujete taj “festival marginalija” na njenom stolu. Šta to crta klinja? Flomiške u ogromnoj tegli. Jel ovo cveće u čaju? Šta je u onoj žutoj kutiji? Menta lime? Crveni lak na nogama…

Ista priča i sa ovom… Obožavam kad vidim da se penje na stolicu ili sto. A ostavi ti taman dovoljno nogice da znaš da je tu, da je ne isključuješ.

A onda tu je i mačka.

Sećate se, ova fotografija mačke je stajala svojevremeno kao flickr pick u ovim bočnim kolonama. U slavu istoj toj mački sledi ovo ispod.

Mogla bih da nastavim da nižem fotografije u nedogled… Umesto da “nižem” ostavljam vam linkove za njen blog, i Flickr.  

Eto… možda još samo ova fotka i kraj. :)

11 comments:

  1. Kupus i nakit - slažem se!:) Poslednja fotka :) sačuvano!:)

    ReplyDelete
  2. Maca je baš bila raspoložena :) Sjajno! Kupus me ostavio bez reči :)) <3

    ReplyDelete
  3. haha..ovo vise na znam ni definisati..malo je reci da odusevljava, nekako te odmah teraju da se osecas bolje:))..ovaj sa nogom koja viri mi je omiljena..
    a ovo sa macom podseca na mila's daydream...http://milasdaydreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. zaljubila sam se u ovu plavu.
    pravi "home sweet home" <3

    ReplyDelete
  5. muz: "ajde bre silazi sa stolice, hladi ti se beli luk"

    ovo N i W su mi straaaaava.

    plus, beli drveni pod, plavi drveni pod, tamno drveni drveni pod. svaka soba druga boja poda = love it.

    a, da, ZLATNI SPORET!!!

    ReplyDelete
  6. maaaaaachka!!!
    i to ovako sklupchana. moj alter ego :D

    ReplyDelete
  7. moja mama bij joj rekla da se ne penje na stolicu jer ce pasti, a ja "bravo"

    :)

    ReplyDelete
  8. Hvala na preporuci... Instant ljubav ♥

    ReplyDelete
  9. super, bas mi je drago! uzivajte, sutra stize sledeca preporuka.
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...