2/15/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE ♥

spring awakening by Vamoose

Uhhh… i do sada sam patila od željobolje kad je u pitanju njen nakit, ali ovo sad je prevršilo svaku meru.

I ajde sad da se ne pravim pametna – evo slika, pa sami procenite da li dramim ili ne.

2dc9utc Narukvice… pa kaže ovako:

leather and brass bracelets featuring coconut, wood and semi-precious stones.

A onda imate i sliku rada u pripremi. Njen sto, a na stolu okean perlica, kamenčića i mini pom poms-ića. Eto… opet sam ljubomorna. Jesam, i nimalo se ne stidim.

Suno F2011

Već sam davila sa Sunom, pa ne bih da preterujem.

Ali, ako želite da budete 100% iskreni da govorim istinu, naterajte me da se zakunem u svog psa… ili u Suno. Suno u mom životu ima status polu-božanstva.

Evo zbog čega…

A ovako izgleda Suno moodboard… obratite pažnju na Iris Apfel, baš u sredini. Reći ću samo – pa naravno.

Detail from Closet Visit : Beatrice Valenzuela

Fali mi samo ovo da mogu mirno da spavam.

How to Tie a Yarn Messy Bun <--

A skoro sam se divila frizurama sa ove revije, i razmišljam : dobro možda ne mora ta pletenica, ja bih to nekako jednostavnije ako može. Mislim – ko će da se petlja sa pletenicama svaki dan? Utom nailazim na ovo ispod.

Najavljujem moj spring hair look. Suludo jednostavno & beskrajno efektno.

Jel’ zna neko ‘de ima ovakav sladiša?

sladisa

Photobucket Photobucket Photobucket

Svenskt Tenn Trays

Poput njihovih tekstila. Neverovatne boje. Mogla bih da ih uramim čini mi se. Endless love za Svenst Tenn. A evo ih ti poslužavnici to die for…

Naked Girls Tea Set

Ja ne odustajem od šoljica i čajeva, kao što možete da primetite. In addition to that… sledi ovo ispod by esther horchner.

Gaćarone su na kašičici, japančice na tanjiriću… CARSKI.

swim 1 swim 2

Pencil Test from Disney's The Rescuers

Sigurno vam je svima poznata ova scena. Jedan od omiljenih crtaća ever. Baš sam se obradovala kad sam naletela na ovo. :)

**************************************

Lazy Tuesday izostaje danas. Bilo je dovoljno muzike i sličica ovih dana.

10 comments:

  1. Hehe zaista je sve super :D A crtani... :D :D
    Oni detalji za kosu su mi prelepi, kao i sve ostalo, samo mi je odeca malo presarena :D
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. savršen spring hair look. :) moraću da probam.:)

    ReplyDelete
  3. upravo shvatih da je ovo scena zbog koje nikada nisam probala vestacke trepavice.... znam da sam negde videla to cupanje celog kapka, jooooojjjj!!! :)))

    inace,soljice su hit kao i posluzavnici, ja podrzavam obroke na kaucu ,pa sareni posluzavnik svaka kuca treba da ima :)))

    ReplyDelete
  4. auh, od ovog mož' da se rikne.
    a Vamoose sam baš upijala kad je izbacila svoju najavu proleća u vidu tih narukvica. Sunčano!

    ReplyDelete
  5. @ daša - hvalaaa!!!! <3

    @ ana - hej!
    pa to ti kažem! čuj svako treće - svako domaćinstvo treba da ima šareni poslužavnik. ja bih ga delila sa ovom novom (biometrijskom) ličnom kartom. :))

    @marinush - hoho... pus pus :)

    ReplyDelete
  6. utisak ovog posta, sladisha i iris
    sholjica bi definitivno ushla u tu ekipu, no sam je vec videla
    i jednako je savrshena kao i prvi put kad su je moje ochi zpazile :)

    ReplyDelete
  7. sad i meni fali ova mindjusha da mirno spavam... ti si kriiiva... :P
    :)

    zecovi sto tapshu! joj!

    ReplyDelete
  8. pa ajde ti i lejčica da namrčite nešto ovako, pa da spavamo ko jaganjci. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...