2/12/2011

VIKTOR AND ROLF DOLLS

HELLO DOLLY

Neću da se pretvaram kako sam kul pa da gustiram priču, ne umem to i ne ide mi, plus mrzim tu napadnu spontanost. A i činjenica je da pored ovakvih stvari pokazujem prve OCD simptome… There, I said it.

Viktor and Rolf su pre nekog vremena napravili seriju lutaka koja bi trebala da predstavlja nekakav omaž ili bolje suma summarum  njihovih kolekcija. Najbolji momenti, detalji i komadi – all wrapped in one (htedoh reći pedeset pet).

Čini mi se da je kolekcija lutaka prvi put izložena još 2008-me u Barbican galeriji… Ali to nije sve. Ovaj duo konstruisao je i dollhouse ogromnih dimenzija – tri sprata, sa pedeset pet prostorija, po jedna za svaku od ovih dollies.

A lutke… life-sized russian dolls (a svi vi dobro znate kako se ja osećam po pitanju matruškica i ostalih ruskih lepotica). Da budem preciznija 25 inch dolls mu dođe nekih 60-tak cm. Dakle, povelika jedna dama.

OK… Priznajem – malo te tu i tamo prođe jeza. Nema nikog ko nije pogledao bar jedan horor film u kome su lutke sličnog profila uključene u unholly act of some sort.

Ali posle dva, tri košmara, kad situacija slegne, kada se presaberete i setite V&R opusa i njihove estetike – jasno vam je da je u pitanju pure awesomeness, ništa manje od izvrsnog. Fricking piece of art, I tells ya.

Detalji su preslikani sa originalnih komada zastašujuće precizno. Svaki obod i šav je na mestu, svaki mini nabor. SVE. JE. PERFEKTNO.

Ne znam šta drugo da vam kažem…

Možda – ćetvrti stepen komparacije? Toliko sam (zakasnelo) oduševljena čitavom ovom pričom, da bih o ovome mogla da trtljam u nedogled. Al’ neću. Zato što sam karakter.

Stijl: "Portrait B&W"

5 comments:

  1. mosh misliti kako je meni bilo 2008. kada sam zelela ovo da stavim u novine te da napishem hvalospev do neba. nijedna! agencija nije imala fotke tih creapy lutikica (bar ne za male pare)
    skroz sam i zaboravila na njih, merci za secanje :)
    V&R su mi visoko na listi obozavanja

    ReplyDelete
  2. zato je blogeraj dao dušu. pises sta oces, nigde nikom ne placas i kraj. :)
    a v&r su carevi, ofkors.

    ReplyDelete
  3. Obozavam. Ovde su mi uvek licili na onu epizodu Sex & The City sa Stanfordom i njegovim deckom koji ima doll fetish... kekek

    ReplyDelete
  4. *.*
    genijalno, hvala na otkricu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...