2/24/2011

JAMIE HAYON PORCELAIN

Jaime Hayón, španski dizajner (ultimativni car) uradio je ovu liniju objekata od porcelana za japanski Choemon. Kolekcija “za trpezarijske stolove”, komadi inspirisani tradicionalno japanskom keramikom – say no more, I’m in love.

Sve ovo je nastalo u saradnji sa Maruwakaya, o kojima bi opet mogao poseban post da se napravi. But let’s stick with this for a while. 

The story begins when Maruwakaya, a neo-traditional Japanese product design brand and the world renowned Spanish designer, Jaime Hayon, met at DESIGNTIDE TOKYO 2009, one of the biggest autumn design festivals in Asia. Hirotoshi Maruwaka, the producer of Maruwakaya, asked Hayon a question with a strong intention in mind, that if he was interested in working with Kamide Choemon-gama, a pottery of one of Japan’s most acclaimed traditional porcelain crafts, Kutaniyaki.

Tradicionalna “one color” varijanta. Tu i tamo zasipi oštra crvena u vidu strafte ili tufne poput dukata. Suludo dobri paterni, moderni i fresh nipošto ne narušavaju kraljevsku dostojanstvenost tradicije i folklora. Naprotiv.

 dzn_Ceramic-tableware-by-Jaime-Hayon-12 

It is believed that they key ideas in traditional Japanese culture, especially ones at the dinner table, are based upon relations and links between the people at the table, food, seasons and table wares. Thus the goal was to create pieces that help people recognize these relationships.

Ja sam se bukvalno zaplela u ovim ilustracijama, to jest skicama. U glavi mi ide film/animacija : ideje iskaču iz Jamie-ve glave i mile po papiru, dok se raspoređuju u vrste formirajući ovakve celine (nije loša animacija, Paprika fazon).

I na kraju stvari izgledaju ovako… Obožavam ovu tanušnu roze u pozadini, kakav tač. Fajnal tač. :)

P.S. Beatpie tumblr je pretrpan Jaime Hayón zezalicama. Jedan od favorita mi je ova blesava zelena kvočka. Koji je ovo hit…

7 comments:

  1. ajme. ove skice je pokazivao na predavanju a ja sa kezom i bez da trepcem upijala... beskrajno suhovit i genijalan.
    :)

    ReplyDelete
  2. ozbiljno? wow! pa kako, gde, sta?

    ReplyDelete
  3. poslednji belgrade design week... i mislila sam Duhovit ne Suhovit. Ko zna sta suhovit uopshte i znachi!

    I da, obozava da se presvlachi i maskira. Ali ne na maskenbalima, to je smor, nego tako, neki dan... bilo koji dan... :)

    ReplyDelete
  4. suhovit, duhovit... potato, potahto :)
    pa super! ja sam obviously pala s marsa, ideju nisam imala.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...