2/02/2011

CONCRETE AND HONEY

WOW!

Pa čekaj – kako je moguće da mi se nešto ovako dobro , tako dugo provlačilo ispod vidokruga? Ovo mesto je da spontano sagoriš od lepote, bukvalno.

Užasno sam konfuzna, hvata me vrtoglavica dok čitam napisano jer paralelno mi u glavi ide glas koji urla dok diktira. Možda najpre da se smirim i krenem ispočetka.

First of all – Concrete and Honey je blog. Iz Australije. To be more precise - iz Sidneja. Na žalost ne znam kako se zove autorka ali znam sledeće:

I'm obsessed with all things beautiful: people, objects, interiors & food. I love Paris, colour, design, words and most of all, white.

Pravo  izobilje najkrasnijih fotografija uz mini notes koje ih prate. Ovo mesto je prečica i to kakva. Nema više potrebe da se lomatate bespućima interneta i blogova in search for something special.

Tu i tamo se provuče neka priča i link sa stane, nešto što joj paše u tom trenutku. Mada mahom su njene fotografije, daily life i opažanja.  Ja lično imam frku od takvih stvari… osećaj - kao kad ti je otkopčan šlic, jezivo neprijatno. Zato me toliko razgale ovakve stvari. Sasvim svejedno da li je autorka profi ili ne (most probably she is, nevetheless…).

Formula je jednostavna.

Treba vam samo savršeno oko,  istančan ukus &  čudesan senzibilitet, pristojan fotoaparat (i podosta cveća) da bi stvari izgledale ovako pitomo, mirno i beskrajno toplo.

A tu je i Urban Nectar, njen blog o klopi, o restoranima, receptima i food styling-u. Opet nestvarno, maestralno, sjajno…

-----------------------------------------------------------------------------

Kad smo se već dotakli ovog bloga i autorkine ljubavi prema bojama i Parizu:

COLOURlovers.com-CONCRETE_HONEY (1)

veliko hvala Marini U. za današnji muzički izbor

14 comments:

  1. oooo leeeepooo.
    dadala u pracenje.
    hvala!

    ReplyDelete
  2. savrseno! ovo cvece izgleda nestvarno.
    i hocu bre da probam vise ove macaroons ;)

    ReplyDelete
  3. ej, super!! drago mi strasno sto ti se svidja. makaročići su must. bice sigurno prilike da uzvisa u njima. :)
    pus pus

    ReplyDelete
  4. Ne znam da li mi je dozvoljeno komentarisanje dok ne zavrsim narukvicu (realno, plasim se mame Jane :D) ali rizikovacu...

    fotografije su to die for. svaka. svakcijata. cvetne <3

    a Zazom sam odusevljena i drogiram se on daily basis.

    ReplyDelete
  5. slusaj leyla, ako mi ne zavrsis narukvicu pronto nahuskacu kevu na tebe, izbezumice te.

    a zazalonja je hit. :)
    premedena je.
    ajd idem da ucim, da ne bude posle da "prokrastiniram".

    ReplyDelete
  6. ijao pa lepo vam kazem da je sve (okiiiii skoro sve) shto dolazi sa te australian strane tako nekako zanimljivo, ja tako patim za shtampom pa onda na kvarno downloadujem sa neta (nemojte da me tuzite ni mami ni policiji - a, ako morate ne pishem ja ovo, hakovali mi nalog :D)
    a za ovu gospojicu se otvorilo bookmark mesto :)

    ReplyDelete
  7. jelo presmesna si!! :)))
    i ne sekiraj se - nećem nikom kažem da rasturas piratske magazine s neta.

    ReplyDelete
  8. Hiii, thank you so much for the mention - I love the way you put together the pics. x

    ReplyDelete
  9. It was such a pleasure! I enjoyed writing it immensely. Best, J.
    <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...