1/03/2012

SUGAR CRUSH

 

....

Neko duže vreme ova serija fotografija Raspberry Things by Marie Zucker čeka da bude objavljena na Bitpajčetu. Skoro pa mesec dana… Obično, kad stvari odstoje toliko dugo, nikad ne ugledaju svetlost dana. Ubajate se, postanu neinteresantne i eventually nestanu u nekoj od čistki mog WLWa.

Vrlo je verovatno da bi slična sudbina zadesila i ovo ispod da mi se nije desio novogodišnji sugar crush, šećerni kolaps, ili kako već hoćete, pa je Raspberry Things sešn ponovo postao appealing.

....

Sve se u početku odvijalo vrlo bezazleno, otprilike baš kao i na fotografijama.

....

 Uvek sam u problemu kad se nađem pre izborom. U praksi to znači da moram da gricnem po malo od svakog kolača u kutiji, pre nego što se odlučim za jedan. 

....

A onda je usledela poslednja faza mog napada na slatkiše i ona je izgledala ovako… Sva bezazlenost sa početka konvertovala se u 4 kilograma viška.

....

12 comments:

  1. hihi, sugar crush...ajde šaljem ti Najđelin Panettone narastak, breskvice od Vlaste, božičnu pitu di Emilia Romagna by my Ivo, orah tortu of Rozalija macaroone by Miss. Dy...a posle svega jedan (dva, tri) fini Uzo. U zdravlje!
    Volim sugar postove:D

    ReplyDelete
  2. oooou!!! hvala na gozbi.

    ti znas da uzivas, to je tako lepo videti. :)

    ps: sta su vlastine breskvice?

    ReplyDelete
  3. ahahaha, totalno razumem. paralela - moj post pre gotovo tacno godinu dana: http://janaorsolic.blogspot.com/2011/01/color-notes-no30-sweet-tooth.html

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. evo linka za breskvice (jooooj dugačaaaak)http://www.google.si/search?q=breskvice&hl=sl&rls=com.microsoft:sl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=z1kDT_XrIYiN-waJ5KgW&ved=0CDQQsAQ&biw=1366&bih=566

    fini, fini kolačiči koji se kod nas prave za velike fešte (svatbe & co.) a kako jih je napravila gospođa Vlasta mi jih zovemo Vlastine breskvice;)
    Ja bi tome rekla balkanski makaruni!
    Ubijam za breskvice!

    ReplyDelete
  8. ajaj, tek sad sam videla da na linku ima uz fotki breskvica i drugačijeg "voća". Sori:(((

    ReplyDelete
  9. ehej, snasla sam se, otisla sam na link, pa na prvu fotku i sve mi je jasno, tacno znam koji je tip kolaca. lepo si to rekla "balkanski makaruni". hvala ti puno! volim! :*

    ReplyDelete
  10. znam, ne znamo se. ali te obozavam, onako kao bas bas blisku drugaricu :**

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...