1/16/2012

CURRENTLY IN LOVE

 

Paplemouss

ima najslađe jastučiće na svetu. Njihova Etsy radnjica radi punom parom, ponuda im je preogromna i ozbiljna. Svaki komad dolazi u obzir. A evo i zašto.

f1_thumb1il_570xN.257737095_thumb1il_570xN.298650276_thumb1il_570xN.188799502_thumb5


Jeffrey Rich

Obožavam ovih par njegovih fotografija. Priroda i čovek, isprepletani, u jednoj prirodnoj, nenametljivoj i neremetećoj simbiozi. Granice se poštuju i uvažavaju, mesta ima za svakog, takav mi je osećaj.

Jeff_Rich_27 Jeff_Rich_11

Jeff_Rich_9


Creatures of Comfort

Izmišljeni lookbook za SS 12. Palo je obožavanje “greenery” detalja.

lookbook_24lookbook_18lookbook_13lookbook_14


This place

I zimi i leti… Bez teksta sam. Predivne fotografije by `maridesign`.

by `maridesign`


Johanna Burke’s home

Oh, come on! Nije fer, čitavo čovečanstvo zaslužuje da uživa u ovakvoj gajbi sa ovakvim prozorima. Ovo je nepravda. Nepravda!


THAT REMINDS ME!

ako vas ne mrzi pogledajte ovo dole

   

This girl’s bag

Po istoj tačci zahtevam tašnu ove mlade dame…


Olive and Sinclair

nisu baš najsvežija vest, ali ovo ispod je toliko slatko, da zaslužuje da bude pomenuto.

3cho4

o&s chocolate


Carl & Evelina Kleiner for IKEA

Ove predivne kompozicije ispod delo su fotografa Carl Kleinera i njegove ženske polovina (ne znam da li je žena, sestra ili neko drugi… recimo da je žena) Eveline, stiliste. Ovo nije prvi put da su se njih dvoje udružili oko Ikee. Ne znam kako vas pamćenje služi, ali ovaj dvojac se potpisao i iza “Homemade is Best”, Ikeinog čuvenog kuvara.

ikea_carl_kleiner_kitchen_campaign_1


3D paper cuts by Fideli Sundqvist

Papirna gozba, part two.

t

t3


Camilla Toby Knott for Glass Magazine

S vremena na vreme, pokosi me ne neki editorijal, onako muški, po člancima.
To je, na primer, slučaj sa ovim dole. Možda je to zbog toga što se na prvoj fotki pojavljuje haljina Roksande ilinčić? Rekla sam “možda”, nisam sigurna. ;)

romance2

romance1

romance4


Bloom & Stone

That's neat.

Meadham Kirchhoff

Ne umem da vam sažmem koliko sam se zabavljala razgledajući promakli RTW Meadham Kirchhoff za S/S 2012. Detinjstvo je eksplodiralo i kreiraloovo ispod. BTW, pre fall favoriti stizu uskoro, so please stay tuned.


V Magazine’s House Party

One day, 9 bands, između ostalih i Mayer Hawthorne, Spank Rock, M83… Now, that’s a party. A da! Tu je i obožavana Drew Barrymore.

Get More: MTV Shows


This is priceless!

Super Brontë Sisters by Tom Gauld.

6161552567_a849129f4c_b

5 comments:

  1. Uf pa lako se zaljubiti u ove ljepote,ne mogu da izdvojim sta mi se od pokazanog najvise svidja,super post :D

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahahahaa kakva igrica! i ultra sarenilo sa piste Meadham Kirchhoff, eye candies! :))
    u stvari, glavni utisak koji sam stekla listajuci ovaj c.i.l. je priruuuda, sto mene uvek obraduje. eeeh divni creatures of comfort, i onaj stan, to nije humanooo, ja sanjam takve prozore!
    e da, na Kleiner-a sam i ja skoro nabasala, pa onda uzela da razgrcem obiman portfolio, danasnji kolaz je pod njegovim uticajem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. videla sam, sve sam videla, nego ne stizem da prokomentarisem to sto smo na istim talasima, bas sam u frci. :***

      Delete
  3. Love all of this!! Especially that oversized vintage leather bag...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...