1/11/2012

QUILL AND FOX

 

Nije kao da vam nisam najavila u postu od pre nedelju dana.
“It’s all about paper” u trenucima štrebanja,  u listanju gomiletine knjiga skripti, beležaka, svezaka. Elektronsko iščitavanje ima tu jednu neozbiljnu komponentu. Jednostavno, ne osećam se kao da sam nešto pročitala sve dok ne zapucketa papir pod prstima.

Uglavnom,  u onoj meri u kojoj su Our Paper Shop – čisti, uzdržani i jednostavni u svom dizajnu, toliko Quill and Fox nudi jedan raspevan,  sweet and witty sadržaj. Njihov asortiman se vrti oko čestitki i razglednica koji su genuine little pieces of art… Truly worthy of collecting.

l09 l05 

QF

@

Quill and Fox

4 comments:

  1. ooooh ja sam definitivno navučena na sve stvari u knjižarama, papirnicama...nvučena na sveščice, notese, olovčice, blokove, razglednice, ijoooj..ali ponajmanje kad treba da se uči :)) btw terrarium set je pravi slatkiš!

    ReplyDelete
  2. razumemo se mi devojčice :)

    mene doduse papirici i ostale zezalicice rade iskljucivo kad strebam. to mi dodje kao motivational booster. :)

    ReplyDelete
  3. au!
    umreh od slike
    a mislila sam da cu od knjige :P (mada joj nisam ni dala sansu)

    prosledjujem mojoj najdrazoj papirnoj dizajnerki, da se inspirise i kraducka ideje za nase papirice na KakoSamSeNadala

    ReplyDelete
  4. ako lejla!!! drago mi je da mogu da doprinesem kssn :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...