1/25/2012

STADSHEM

 

Ne sećam se više trase kojom sam stigla do ove (nove) švedske real estate agencije. Sećam se, doduše, odobravajućeg urlika koji sam ispustila pošto su nam se putevi ukrstili.


Za razliku od svega ostalog i svih ostalih koji se bave ovom vrstom posla, STADSHEM barata isključivo najljupkijim stanovima koje možete da zamislite.  Ne šalim se i ne preterujem. Nikada nisam naletela na tu vrstu doslednosti u ponudi.
Dobro, jasno je da je jedan od presudnih faktora bio taj što ljudi imaju posla sa švedskim zategnutim prostorima (i Ikeom, apparently), ali u listanju njihove ponude imam utisak da prolazim kroz Ikeine kataloge, ili Elle-ov home decor. Fotografije poput onih koje lajkujem na Tumblr-u. :)

Najinteresantnija stvar u čitavoj priči su – cene. Kreću se od oko 250 eura mesečno (za stanove od 40-tak kvadrata) do 600 eura (za ogromne salonce na dobrim lokacijama). Jedan od mojih favorita, najfunkcionalniji slatkiš od 33 kvadrata sa pogledom na reku je oko 190 eura. Eto… da ti lepo pozli od muke.


25

 

 

 

         

15 comments:

  1. ova sa belom peci i uglu i radnim stolom je d'umres.

    ReplyDelete
  2. a onaj krevet na galeriji, zamišljam kako je to nepraktično za nas koji noću ustajemo da bi išli u toalet :))) predivni su svi, stvarno!

    ReplyDelete
  3. sa Ikeom i dozom osobnog tuch-a niko ne može pogrešiti, ajde skoro niko:D
    oni naprosto umu, to jim je u genima i sigurno nešto toga dobivaju i u jogurtima, mleku i vodi, koju svaki dan piju i uzimam zeleni kauč i dnevni boravak sa veeelikom slikom i kuhinju sa viiiisokim prozorom.

    ReplyDelete
  4. i ideja za kopiranje, da stanu (u kojem je pomno napravljen stayling) dižu dodanu vrednost i sa fotkama fensi lokala u blizini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. svaki stan ima fotografije okolica. ako nije u centru onda fotkaju lokalne bakalnice i parkove. ako je u centru onda su to lokali, klubovi i trzni centri.

      svaka cast. maestralni su. nikada nisam videla ovako nesto. nikada.

      Delete
  5. o.O
    pa kako i zasto ovo ne moze i kod nas? :(

    ali gingerbread zgrada.... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuga ziva! 190 evra - stan kao izmisljen.

      Delete
  6. Yes! Pazi, mi na odmoru i u sred neke "stan priče", ja se setim tvog posta o onom ludilo stanu u Štoku! Ja sam ga danima uz trash net connection tražila i tražila ali kako nisam prvobitno mogla da se setim grada, pa kada si to pustila i sl., bazala sam samo tako po Beatpie talasima. Tako da si čitana i na Šri Lanki sve u 16!:) A sada si taman lepo pustila ovo blago! Merci J.-dileme rešene! Evo šibam link celoj ekipi da uživaju i oni! :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel me zezas?? na sri lanci si i citas bitpajce???
      nisi mogla lepsu stvar da mi napises. <3<3<3

      Delete
    2. Vratih se u NS u nedelju... :( Ali da, češljala sam za ovim samo tako. Drago mi je da sam te obradovala time jer si i ti mene n puta ovde svojim postovima! Do sledećeg čitanja. :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...