1/19/2012

SINGING BROWNIES

 

ceramic, hand made sculptures - vases, designed for any interior, bringing joy and excitement.

Diploo dizajn studio iz Poljske napravio je ove raspevane “braunize”, koji meni više liča na oblačiće, na primer. Svi ovi medenjaci su ručno pravljeni, it should be stated. Ne znam kakav je vaš stav po pitanju handmade keramičkih zezaličica, but I’m a sucker for those, ozbiljna sam. I ne mislim pod tim na one old school figurine, mada i one umeju de deluju dobro, ako se pametno ušuškaju u prostor.

   

Uglavnom, to su vam bili oni… Kompletni kjutaći.  Ne znam da li su mi slađi pojedinačno ili kad ovako đuture zavijaju na gomili. :)

11 comments:

  1. Replies
    1. ovi najnizi, debeljuce, to su mi favoriti. al stvarno ne znas da li su sladji solo ili na gomilici. :)

      Delete
  2. I know these guys, they are alos from Krakow and we went to the same design/craft fairs few times:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, well that's great news. so if i decide to get me one, could you assist me?

      Delete
    2. no problem! just tell me when:)

      Delete
  3. preslatki su! :}

    http://toujoursanja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hahahah kakvi su cupavciiii, jaooo :)) u ovo doba kad ih gledam, deluju mi kao da svi, zajedno sa mnom, zevaju. zzzz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi, ladno mogu da budu i zevalice!! :)))

      Delete
  5. joooj, preslatki su! divne stavrčice :D totalno se istopim kad ih gledam ! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesi ih videla <3

      kao hor. kolibrići... :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...