1/12/2012

KIKO MIZUHARA {水原 希子}

 

 

水原 希子

Svi ste vi do sada videli Kiko Mizuharu {what a name!}, one way or the other... U pitanju je devojka koja tumači jedan od ženskih likova u filmu Norveška Šuma {istoimenoj adaptaciji čuvenog romana Haruki Murakamia}.

Ja je, however, znam preko Tumlbra, God bless that sacred place, gde sam svakodnevno doslovno zatrpana njenim fotografijama sa svih strana… Mogla bih slobodno da kažem da je Kiko my new Asian girl crush (prošle godine, baš u ovo neko vreme opasno me je drmala Yū Aoi groznica koju sam zabeležila i ovde na blogu).

Uglavnom, skoro sam naišla na par fotografija iz A.P.C. lookbooka za jesen/zimu 2011 sa Kiko. My, oh my, what a sight for sore eyes! Sve mi je potaman. SVE! Boje, komadi, ona, ambijent, atmosfera… Vintage schoolgirl (baš kao i ja :P). Plemenito, skladno i diskretno. Perfektno.

MUSIC: Tujiko Noriko - Saigo No Chikyu

u slučaju da vam sve ovo nije dovoljno:
{fuckyeahkikomizuhara.tumblr.com & kikomizuhara.com}

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...